A Kia Optimából ismert, kétliteres benzinmotorra épülő plug-in hibrid hajtáslánc, illetve az Ioniq átdolgozott hibrid hajtáslánca mozgathatja a megújult Santa Fa nagy szabadidőjármű környezetbarát kiviteleit, számol be az Autocar.

2025-re 16 különböző, részben vagy teljesen elektromos modellt fog bevezetni a Hyundai-Kia csoport, és bár most is jól állnak, különösen a nagyobb, nehezebb járműveknél lehet tekintélyes fogyasztáscsökkentést elérni a hibridizációval.

Full hibrid szabadidőjárművekkel erősít a Hyundai 1
Full hibrid szabadidőjárművekkel erősít a Hyundai 2

Full hibrid szabadidőjárművekkel erősít a Hyundai

Full hibrid szabadidőjárművekkel erősít a Hyundai

Full hibrid szabadidőjárművekkel erősít a Hyundai 6
Full hibrid szabadidőjárművekkel erősít a Hyundai 7
Full hibrid szabadidőjárművekkel erősít a Hyundai 8
Fotó megosztása:

Egyelőre nem tudni, hogy a Hyundai Tucsonhoz hamarosan rendelhető, 48 voltos mild hibrid hajtás is bekerül-e a Santa Fe modellbe; dízelmotorja miatt erre jó esély van, ugyanakkor az elérhető megtakarítások egy hagyományos hibridhez képest viszonylag szerények (ahogy a rendszer többletköltségei is.) Arról sincs hír, hogy a hibridek mikor jelennek meg a Santa Fe kínálatában;  a modell piaci bevezetésekor 200 lóerős 2,2 literes dízelmotorral lesz megvásárolható.