A Dodge Charger SRT Hellcat megjelenésekor a legnagyobb teljesítményű szériaszedán volt Óperencián innen és túl. Ez most sem változott, ám testvérmodellje, a Challenger kupé alaposan elhúzott mellőle: a Hellcat teljesítménye ott 717 lóerőre nőtt, és megjelent a Hellcat Redeye zászlóshajó 797 lóerővel.

Ilyenről hiába is álmodnak a Charger pilótái, számukra maradt a 707 lóerős kivitel – igaz, a 6,2 literes V8 Hemi új hűtőmaszk mögött fortyog, extra nyílásokon (ld. fenti képen) kapva a friss levegőt gonosz terveihez. Alapáras a modellnél a rajtautomata, a burnout-automata és a motor leállításakor tovább futó kompresszorhűtő is.

Ha a csúcson nincs is nagy változás, megjelent két belépő modell, mindkettőt a 300 lóerős 3.6 V6 blokk hajtja. A GT sportos hangolású futóművel és kiegészítőkkel, az SXT AWD pedig valódi újdonságként összkerékhajtással lép piacra; a modell alaphelyzetben hátsókerék-hajtású, az első tengely a tapadási viszonyok függvényében kapcsolódik be a hajtásba.