Albert Biermann, a Hyundai N sportalmárkájának vezetője angol újságíróknak elárulta: emberei már dolgoznak a Kona crossover különösen sportos változatán.

Az autó gyakorlatilag a Hyundai i30 N emelt hasú adaptációja lenne, így motorja és erőátvitele ugyanaz lesz: 250 lóerő és elsőkerék-hajtás adják a móka alapját. A futómű hangolása a nagyobb hasmagasság és a magasabb tömegközéppont miatt szinte biztosan eltér majd.

Az i30N motorja. 250 és 275 LE kivitelben kapható, kérhető hozzá részlegesen önzáró differenciálmű is.

Úgy tudni, az N motor erősebb, 275 lóerős változata egyelőre marad az i30-ban; pedig azzal még komolyabb tartalékokat tudna mozgósítani az autó, igazodva a minden bizonnyal vadabb megjelenéséhez: dupla kipufogóra, aerodinamikai kiegészítőkre, szélesebb kerekekre számítunk.

Mielőtt azonban megérkezhetne a Kona N, még két másik N-modell áll sorban: a Veloster és az i30 Fastback.

Az alapmodell rejtett kipufogója és szerény tetőspoilere helyett büszke dupla csövet és méretes spoilert várunk