A G-osztály erősebb az időnél – mondja a Mercedes-Benz és állításuk cseppet sem alaptalan, hiszen az ikonikus terepjárójuk az egyik legrégebben gyártott típus az autóipar történetében. 1979-ben jelent meg a Geländewagen és kis túlzással azóta változatlan formában gyártják, csupán a körítést cserélgetik az adott korszak technológiai színvonalának megfelelően. 2018-ra azonban elérkezett az idő, hogy a G-osztályt átfogóbb kezelésnek vessék alá, ami miatt ugyan aggódtak a rajongók, de Stuttgartban is tudják, hogyan nyúljanak hozzá óvatosan a G-osztályhoz.

A Detroitban rendezett autószalonra különleges installációval készült a Mercedes-Benz, akárcsak az őskori borostyánkőbe zárt leletek, úgy néz ki a 44,4 tonna gyantába zárt 1979-es Mercedes 280 GE. Az autót tartalmazó gyantatégla 5,5 méter hosszú, közel 2,6 méter magas és 3,1 méter széles. Elkészítése 90 napot vett igénybe.

Itt megtekintheted videón is a műgyantába öntött Mercedes terepjárót: