Vajon hogyan illik egymáshoz a vándorcigányok szekerének vadromantikus stílusa és a Volvók pragmatikus minimalizmusa? Az alábbi képeket elnézve tökéletesen. Az építés műszaki hátteréről nincsenek információink, a képek azonban elárulják, hogy az autó belső tere változatlan maradt, egyedül a csomagtér hatalmas ajtaját emelték le a helyéről.

A felépítmény cédrusfából és alumíniumból készült. A 210 centis ágy a tető fölött, a mosdó/főző vizesblokk (beleértve a rejtett illemhelyet is) pedig a hátul lelógatott fellépőn kapott helyet. Az autót nyitható oldalfalak teszik élhetővé – így rögtön csökken a klausztrofóbia.

A 265 ezer kilométert futott motor a jelenlegi tulajdonosok szerint remekül szuperál, az autó rendeltetésszerű használatban 12 liter alatt eljár. A költségek mégsem alacsonyak: a vételár 16 ezer dollár, amihez hozzájönnek még a tengerentúli szállítás és forgalomba helyezés költségei.

Cédrusfa kebelezi be a svéd acélt

Remek a kilátás az ágyból.

Báránybőr ágytakaró, plexitető.

Széria állapotú utastér, nyitott konyha hátul.

Vizesblokkok hátul kétoldalt. A szabad magasság meglepően jó.