A Morgan GT3 kategóriás versenytapasztalatait felhasználva vadonatúj, kézzel készített karosszériájú utcai versenymodellt készít az Aero 8 modell alapjaira. Az áramvonalasabb, ugyanakkor nagyobb leszorítóerejű aerodinamika lesz az egyetlen eltérés: a motor ugyanaz a 4,8 literes, V8-as BMW szívómotor lesz, ahogy a hatfokozatú kézi váltó, a 4,5 másodperces gyorsulás és a 270 km/óra végsebesség sem változik.

Az autót könnyű lesz felismerni brutális hátsó diffúzoráról és az első kerékív tetejébe vágott légkivezető nyílásokról. Mindegyik számozva kerül forgalomba, a további felszerelést az ügyfelekkel egyezteti a gyár – illetve egyeztették, mert mind a nyolc tervezett példányt előre eladták már.

Amikor az utolsó Aero GT is elkészül, leáll az üzem: a hivatalosan csak jövő márciusban bemutatkozó modell lesz a széria hattyúdala, nem készül több a 2000 óta gyártott kancsal sportautóból.