18 kilométernyi karbonszálból készíti tartozéklistája legújabb büszkeségét a Porsche. A kerékgyártásban a világon elsőként alkalmazott, szénszálfonásos technológia során 9 méteres átmérőjű fonógépen állítják elő a kerék peremét, majd azt belefonják a szintén szénszálas, de hagyományos eljárással készített kerékagyba.

Méregdrága világújdonság a Porschétól 1
Méregdrága világújdonság a Porschétól 2

Méregdrága világújdonság a Porschétól

Méregdrága világújdonság a Porschétól

Méregdrága világújdonság a Porschétól 14
Méregdrága világújdonság a Porschétól 15
Méregdrága világújdonság a Porschétól 16
Méregdrága világújdonság a Porschétól 17
Méregdrága világújdonság a Porschétól 18
Méregdrága világújdonság a Porschétól 19
Méregdrága világújdonság a Porschétól 20
Méregdrága világújdonság a Porschétól 21
Méregdrága világújdonság a Porschétól 22
Méregdrága világújdonság a Porschétól 23
Méregdrága világújdonság a Porschétól 24
Fotó megosztása:

Ezt követően műgyantával itatják át a kereket, nagy nyomáson, magas hőmérsékleten edzik, végül lassan lehűtik, beszerelik a központi anyát, és jöhet a lakkozás.

A Porsche szerint a szénszálfonásos technológia sűrűbb, kompaktabb karbonszerkezetet eredményez, mint a tradicionális gyártás. Ennek köszönhetően a végtermék merevebb lesz, ráadásul kevesebb a gyártási hulladék.

Az újfajta felnik 2018-tól rendelhetők a 911 Turbo S Exclusive szériához, 9 J x 20 (első), illetve 11.5 J x 20 (hátsó) méretben. A szett németországi bruttó vételára 15 232 euró, azaz 4,6 millió forint.

Méregdrága világújdonság a Porschétól 25