New Yorkban mutatták be az új generációs Lexus LS sportkiadását. Csak futóműhangolásában és megjelenésében dinamikusabb.

Részletekbe menő, aprólékos figyelem? Bizony: csak a hűtőmaszkot öt hónapon át tervezték a Lexus LS F Sport kiviteléért felelős dizájnerek, egyenként optimalizálva a 7100 síklap állásszögét és irányát. A hűtőmaszkon kívül a küszöb, valamint a csomagtérfedél kidolgozása is a lendületes profilt alakítja; az átlényegülést a 20 colos keréktárcsák teszik teljessé. A karosszéria egyedi színben is kérhető, de még ezzel sincs vége a módosításoknak, hiszen a beltér sem maradt érintetlen.

Exkluzív funkciók és felületek várják az utasokat, az ülőlapok perforált felületétől az alumínium dekorpanelekig. Egyedi a kormány, a csúszó központi műszerrel szerelt digitális műszeregységet pedig az LFA ihlette. Minden pedál és lábtámasz alumínium, akár csak a váltókar – ráadásként harsány piros színben is rendelhető a beltér.

Nagyobbak a fékek, és ha megrendeljük az F Sport menetdinamikai csomagot (ez csak a hátsókerekes, benzinmotoros verzióhoz kérhető), változó áttételű kormánymű, aktív hátsókerék-kormányzás, aktív kanyarstabilizátor, sportos légrugózás kerül a kocsiba. Ez egyébként ugyanaz a technológiai arzenál, amit az LC túrakupén megismerhettünk.

2017_NYIAS_2018_Lexus_LS_500_F_SPORT_026_24C60381D3EA66DDA32051285EC1210E9CC4FE24-001

 

Ami nem változott, az az erőforrás – pontosabban erőforrások, mivel a modell a 3.5 V6-os benzinmotorral, illetve hibrid hajtáslánccal is kérhető lesz.