Élményhibrid a Lexustól 1
Élményhibrid a Lexustól 2

Élményhibrid a Lexustól

Élményhibrid a Lexustól

Élményhibrid a Lexustól 23
Élményhibrid a Lexustól 24
Élményhibrid a Lexustól 25
Élményhibrid a Lexustól 26
Élményhibrid a Lexustól 27
Élményhibrid a Lexustól 28
Élményhibrid a Lexustól 29
Élményhibrid a Lexustól 30
Élményhibrid a Lexustól 31
Élményhibrid a Lexustól 32
Élményhibrid a Lexustól 33
Élményhibrid a Lexustól 34
Élményhibrid a Lexustól 35
Élményhibrid a Lexustól 36
Élményhibrid a Lexustól 37
Élményhibrid a Lexustól 38
Élményhibrid a Lexustól 39
Élményhibrid a Lexustól 40
Élményhibrid a Lexustól 41
Élményhibrid a Lexustól 42
Fotó megosztása:
  Ahogy azt korábban már elárulta a Lexus a Genfi Autószalonon, leleplezte új kupéja, az LC hibrid változatát, azt követően, hogy év elején még csak benzinmotorral ismertük meg a modellt. Az LC 500h új irányt képvisel a Toyota konszern hibridjei között, mivel nemcsak a takarékosság a fő szempont az alkalmazásánál, hanem a nagyobb teljesítmény elérése is. Az új hibrid hajtásláncot Multi Stage Hybridnek nevezi a japán gyártó, amelyben a hagyományos hibrid hajtáslánc elemeit hibrid erőátvitel hátuljára szerelt, négyfokozatú automata sebességváltóval egészíti ki. A Lexus azt mondja, a valós áttételek alkalmazásával a fordulatszám pontosabban igazodhat a vezető gázadásaihoz, így közvetlenebb a hatása a gázpedál állása és a gyorsítás intenzitása között. Ráadásul ezzel a vezetőnek lehetősége van kézi sebességváltásra is, ami korábban nem volt elérhető Lexus hibridekben.   31   A hajtáslánc egyébként a 3,5 literes V6-os benzinmotorból (300 LE), villanymotorból és lítium-ion akkumulátorból épül fel. A teljes rendszerteljesítmény 354 lóerő, a maximális forgatónyomaték 356 newtonméter. A hátsókerék-hajtású Lexus LC 500h képes 5 másodperc alatt elérni a 100 km/órát, végsebességét nem közölte a gyártó. Hajtáslánc ide vagy oda, a 2012-es LF-LC tanulmányautó által ihletett LC csodálatosan néz ki. Remek arányai, lendületes formája és egyedi megoldásai különösen dinamikusnak mutatják a kocsit. A LC 4760 mm hosszú, amihez sportkocsikra jellemző 1920 mm-es szélesség és nagy, 2870 mm-es tengelytáv tartozik. Nemcsak a hűtőmaszkon tűnik fel a Lexusnál jellemzővé tett orsóforma, de a karosszéria felülnézetből is ezt az alakot mutatja. Számos megoldást bedobtak a tervezők, hogy könnyebb lehessen az autó, így alumíniumból készült motorházfedél, illetve kerékdobok, szénszálas szerkezetre erősített alumínium ajtólemez, alumínium első rugótorony, szénszálas szerkezetű tetőlemez, szén- és üvegszálas kompozit anyagból készült csomagtérfedél.   23   A sportos küllemű beltér kialakítását prémiumminőségűnek ígéri a Lexus, a középkonzolt és a műszerfal tetejét kézzel varrott bőr borítja, az ajtópanelt redőzött Alcantarába öltöztették. Az LC elsőként kapja meg a 2017-es Lexus multimédiás csomagot, amelynek gyorsabb, rugalmasabb szoftvere lehetővé teszi a későbbi frissítéseket. Olyan vezetéstámogató rendszerek kerülnek a kocsiba, mint az ütközésmegelőző rendszer gyalogosvédelmi funkcióval, az aktív távolságtartó tempomat, a sávelhagyást gátló rendszer, illetve az automatikus távolsági világítás.