Extrém menetdinamikai fejlesztésekkel találkozunk a Subaru WRX STI S4 tS fedélzetén, ami nemcsak mássalhangzóból tud többet az alapmodellnél, hanem a beépített gyári tuningalkatrészeknek köszönhetően számos egyéb téren is.

Így például a módosított szívó/kipufogórendszer 10 százalékkal nagyobb nyomatékkal támogatja a gyorsításokat, a CVT sebességváltó saját olajhűtőt kap, de a futóművet is feljavították rugótorony-kitámasztóval, Bilstein lengéscsillapítókkal (elöl állítható), valamint mindkét tengelyen alkalmazott nyomatékvektor-szabályozási rendszerrel.

Subaru WRX STI, csak jobban 1
Subaru WRX STI, csak jobban 2

Subaru WRX STI, csak jobban

Subaru WRX STI, csak jobban

Subaru WRX STI, csak jobban 10
Subaru WRX STI, csak jobban 11
Subaru WRX STI, csak jobban 12
Subaru WRX STI, csak jobban 13
Subaru WRX STI, csak jobban 14
Subaru WRX STI, csak jobban 15
Subaru WRX STI, csak jobban 16
Fotó megosztása:

Az első féket négydugattyús Brembo egység váltja, ezeket 19 colos kovácsolt alumínium BBS felnik keretezik. A fehér, kék, ezüst vagy fekete fényezést meggypiros sávozás dobja fel, a beltérben ezüst öltésekkel varrott, egyedi Recaro ülések, spéci sportkormány és kizárólag itt alkalmazott sebességmérő műszer határozza meg a hangulatot.

Az autóhoz a márka Nürburgringi 24 óráson aratott tavalyi és idei sikerei előtt tisztelgő csomag is rendelhető (képeinken), fekete BBS felnikkel, nyers karbonszálas hátsó szárnnyal és ezüst középállás-jelzésű szarvasbőr kormánykerékkel.

Subaru WRX S4 tS

Ami a motorteljesítményt illeti, a kétliteres, közvetlen befecskendezéses turbómotor 300 lóerőt ad le 5600/percnél, legnagyobb nyomatéka 400 Nm 2000 és 4800/perc között.