A Ford ST széria sikere vitathatatlan, csakhogy egy ilyen, határozottan dinamikus igénybe vételre hangolt modell a hétköznapokban a mérnökök minden igyekezetének dacára kompromisszumokat igényel – a felhasználás terén éppúgy, mint pénzügyi vonalon.

A Ford most bemutatott ST-Line modellcsaládja ésszerű átmenetet kíván képezni a mezei Fiesta és Focus típusok, illetve azok ST kiadásai között.

 

A Fiesta három- és ötajtós kiadásban, a Focus ötajtós ferdehátú vagy kombi karosszériával kérhető. Optikailag egyértelmű az ST hatása: méhsejt-mintázatú hűtőmaszk, sötét keretű ködfényszórók,aerodinamikai funkciókkal felvértezett lökhárító-kiegészítések; hátul tetőszárny és diffúzor, mélyre nyúló küszöbtoldatok, és egyedi 17 colos keréktárcsák örvendeztetik a népet.

Az utastérben pirossal varrott sportülések, perforált bőrkormány szürke öltésekkel, sötét színű tetőkárpit és küszöbbetétek emelik a pulzust.

Focus ST-Line

Az ST-Line nem csak a látványról szól. Az autók feszesebb futóművet kaptak, motorikusan pedig széles palettáról válogathatnak hozzájuk a vevők: a Fiesta a 95 lóerős 1,5-ös dízeltől a 125 lóerős 1.0 EcoBoostig rendelhető, míg a Focus ST 125-182 lóerős benzinmotorokkal, illetve 120-150 lóerős dízelekkel kérhető. Az automata váltókhoz (már ahol ez egyáltalán opció) kormányra szerelt váltólappantyú is társul.

Kapcsolódó címkék: Fiesta Focus Ford