Amikor megjelentek, szokatlan orrkialakításukkal azonnal felkavarták a kompakt buszlimuzinok állóvizét: a Citroen C4 Picasso és nagyobb kiadása, a Grand Picasso ismét izgalmassá tette az egykor meghatározó, ám a szabadidőjárművek térnyerésével a fogyasztók kegyeiből egyre inkább kieső egyterűszegmenst. Az emeletes-csíklámpás orr koncepciója megmaradt, de átrajzolták elemeit. Hátul háromdimenziós hatású lámpatestek világítanak, és megjelentek a kontrasztos fekete tetőlemezzel gyártott, kéttónusú kivitelek, igaz, csak a rövidebb Picassónál. A hosszabbik kiadás ezüstszínű tetősínnel parádézik.




A vezetőtámogató funkciók sora alaposan kibővült: fáradtságérzékelő, jelzőtábla-felismerő, sávelhagyásra figyelmeztető, holttérfigyelő, követési távolságot tartó, ráfutás-, illetve gázolásgátló rendszerek kerültek (többségükben opcióként) az autóba. A júniustól rendelhető facelift két új hajtásláncot is kínál. Az eddig kézi váltóval kínált, háromhengeres PureTech 130 S&S turbómotorhoz mostantól hatfokozatú automata váltó is kérhető, illetve ugyanez a motor 110 lóerős kivitelben is megrendelhető, hatos kézi váltóval. Előbbi mindkettő, utóbbi csak az ötszemélyes, rövidebb Picassóhoz érhető el.
Kivasalták Robotzsarut
Citroen C4 Picasso facelift
Új technológiákkal, friss megjelenéssel, kibővített motorválasztékkal folytatja pályafutását a Citroen C4 Picasso mindkét modellváltozata.
14 fotó
