Micsoda igazságtalanság: az autómérnökök hosszasan dolgoznak a futómű, a motor és egyéb fődarabok elemein, aztán jönnek a dizájnerek, és burkolat mögé rejtenek mindent.


Akinek ez nem tetszett, annak eddig át kellett nyergelnie a motorkerékpár-fejlesztésre, a Toyota azonban most úgy döntött, legalább egy tanulmány erejére nem rendeli alá formatervezőinek a fejlesztőmérnökök munkásságát.


Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 1
Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 2

Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat

Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat

Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 18
Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 19
Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 20
Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 21
Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 22
Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 23
Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 24
Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 25
Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 26
Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 27
Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 28
Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 29
Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 30
Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 31
Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 32
Fotó megosztása:
Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 33

A Kikai fedélzetén látható is minden, az üzemanyagtartálytól az erőforráson át (erről sajnos semmilyen info nincs, csak amit szemmel felfogunk róla) a kipufogóig. Még ennél is messzebb mentek el a tervezők: az utascella sarkaiba ablakokat vágtak, és ezeken keresztül szemmel tartható, ahogy dolgozik a futómű – menet közben ez nem valami biztonságos, legalábbis a pilóta számára, de a többieknek remek mechanikus szórakozást ígér a Kikai.


Egy ilyen cyberpunk gépezethez nem is illene más, mint egy full analóg műszerfal, amely a középen elhelyezett vezetőülés előtt, illetve a sofőr térdénél húzódik. Az egzotikus sportautókat idéző 1+2 üléselrendezés rövid (3,4 méter), háromszemélyes autót eredményezett, amelynek négyzetes alapterületével (1800 mm széles, 2450 mm tengelytáv) egyszerre stabil és fordulékony.

Kifordított autó azoknak, akik unják a sablonokat 34