Motorja 395 lóerős, váltóáttételtől függően akár 290 km/óra végsebességre képes, és 3,5 másodperc alatt van százon – ezen a néhány adaton kívül semmi nem lehet tudni a MINI Clubman Vision Gran Turismóról, a BMW kisautó-részlegének legújabb produktumáról.
Nem véletlen az információhiány, hiszen az autó nem valóságos: a Gran Turismo 6 videojátékhoz készült, annak a monstre projeknek a keretében, amely több tucat márka álom-csúcsmodelljét valósítja meg a virtuális játéktérben.
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 1
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 2

290-nel repeszt az új verseny-MINI!

290-nel repeszt az új verseny-MINI!

290-nel repeszt az új verseny-MINI! 18
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 19
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 20
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 21
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 22
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 23
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 24
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 25
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 26
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 27
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 28
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 29
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 30
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 31
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 32
Fotó megosztása:
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 33
A képzeletbeli MINI Clubman állandó összkerékhajtást és hatos szekvenciális váltót kínál a gamereknek, a lengéscsillapítók állíthatók. Elöl hatalmas torkok nyelik a friss levegőt, hogy a motort táplálják, a fékeket hűtsék, az autót átgondolt aerodinamikai elemek préselik az aszfalthoz. Az első lökhárító karbon kompozit szerkezetű, akárcsak a fenéklemez teljesen sík borítása.
Jópofa ötlet a hőskorban elengedhetetlen, ragasztószalaggal biztosított fényszórókat idéző lámpatest-kialakítás, az ablaktörlő nyugalmi helyzetében az áramlástanilag legkevésbé problémás függőleges helyzetben áll.
290-nel repeszt az új verseny-MINI! 34
Az autó hosszabb és laposabb az utcai verziónál, a kerékdobok extrém szélesek, a választható fényezések a márka hagyományait ápolják.
A Gran Turismo 6-hoz készült, további tanulmányokról az alábbi linkeken olvashatsz.