Az új generációs MINI-vel és a 2-es Active Tourerrel közös, elsőkerék-hajtású platformra építi fel új generációs kompakt szabadidőjárművét a BMW. Szükség volt a teljes frissítésre, hiszen most újult meg átfogóan az Audi Q3, a Mercedes GLA még mindig az újdonság erejével hat, jövőre pedig érkezik a vadonatúj VW Tiguan.
Olcsóbb, könnyebb lesz az új BMW X1 1
Olcsóbb, könnyebb lesz az új BMW X1 2

Olcsóbb, könnyebb lesz az új BMW X1

Olcsóbb, könnyebb lesz az új BMW X1

Olcsóbb, könnyebb lesz az új BMW X1 9
Olcsóbb, könnyebb lesz az új BMW X1 10
Olcsóbb, könnyebb lesz az új BMW X1 11
Olcsóbb, könnyebb lesz az új BMW X1 12
Olcsóbb, könnyebb lesz az új BMW X1 13
Olcsóbb, könnyebb lesz az új BMW X1 14
Fotó megosztása:
Olcsóbb, könnyebb lesz az új BMW X1 15
Ezért a kedvezőbb vételi és üzemben tartási költségek érdekében a BMW 2 Active Tourerrel közös bázisra, alapértelmezésben elsőkerék-hajtással, háromhengeres, másfél literes motorokkal készült el a második X1-széria. Opcióként természetesen rendelkezésre áll majd az összkerékhajtás, és négyhengeres erőforrások is lesznek a kínálatban.
Ahogy ezeken a kémfotókon is látható, nem rajzolták át radikálisan a modellt. A tető esése ugyanakkor sportosabb, a hűtőmaszk nagyobb, hangsúlyosabb, a fényszórók pedig a márka új stílusához igazodnak. A lemez- és üvegfelületek aránya is változhat, a sportos megjelenést alacsonyabb oldalablakok és hátsó szélvédő fokozza.
Olcsóbb, könnyebb lesz az új BMW X1 16
A BMW várhatóan 2015 júniusában leplezi le a második szériás X1-est.