Az F12 SP (Special Projects) America új első és hátsó lökhárítókat kapott, a hosszú motorházfedél belépő éléhez közel három légbeömlő nyílást vágtak, tisztelegve a hatvanas évek nagy csodája, a Ferrari 250 GTO előtt. A felhúzott far szintén ezt a nagyszerű autót imitálja – hiába, a
világ legdrágább autóját nem kínos másolni.
Az utastér változatlan, ahogy a motortérben sem számítunk módosításokra: maradt a 740 lóerős, 690 Nm nyomatékú V12-es motor, a hozzá csatlakozó duplakuplungos sebességváltóval. A gyorsulás ez esetben 3,1 mp, a végsebesség meghaladja a 340 km/órát.
Az árakról nem beszél a Ferrari, úriemberek között így illik ezt. Az azért biztos, hogy az autó számottevően drágább, mint a durván 70 millió forintért kínált F12 Berlinetta, de talán annyira azért mégsem, mint az állítólag egymilliárd forintért gazdát cserélt
F12 TRS. Bár tulajdonképpen még ez is lehet.
Újabb egyedi Ferrari bukkant fel
Nem pihen a Ferrari custom-részlege: az F12 TRS után újabb egyedi autót gyártottak egy tehetős ügyfél kérésére.
Nem pihen a Ferrari custom-részlege: az F12 TRS után újabb egyedi autót gyártottak egy tehetős ügyfél kérésére.
Fotó megosztása: