Már amikor LF-NX néven kellette magát tavalyi autószalonokon, akkor lehetett tudni, hogy megvalósul és hallatlanul sikeres less. Nem kellett persze ehhez nagy jóstehetség: az IS vasalt éleit idéző, modern és fiatalos formaterv, a piac legnépszerűbb szabadidőjármű-formátuma, no meg a borítékolhatóan erős és takarékos hibrid hajtáslánc jóval progresszívabb terméket ígért, mint az RX. 

Az NX nem is okoz csalódást: bár műszaki részleteket, méreteket vagy menetadatokat nem közöltek, a három hajtáslánc-opció ismeretében izgalmasnak ígérkezik a jármű. Az alapmotor egy kétliteres szívó erőforrás, utána jön egy azonos lökettérfogatú, de turbóval erősített négyhengeres, végül pedig az IS-ből ismerős 300h full hybrid hajtáslánc. 
Jövő vasárnap rántja le a leplet középkategóriás szabadidőjárművéről a Lexus. Az NX forradalmat hozhat a márka eladásaiba, és nem feltétlenül újszerű technológiái miatt
Jövő vasárnap rántja le a leplet középkategóriás szabadidőjárművéről a Lexus. Az NX forradalmat hozhat a márka eladásaiba, és nem feltétlenül újszerű technológiái miatt

Túllép testvérein

Túllép testvérein

Jövő vasárnap rántja le a leplet középkategóriás szabadidőjárművéről a Lexus. Az NX forradalmat hozhat a márka eladásaiba, és nem feltétlenül újszerű technológiái miatt
Túllép testvérein 13
Túllép testvérein 14
Túllép testvérein 15
Túllép testvérein 16
Túllép testvérein 17
Túllép testvérein 18
Túllép testvérein 19
Túllép testvérein 20
Fotó megosztása:
Túllép testvérein 21
Mindhárom motor elérhető lesz kettő- és összkerékhajtású kivitelben. 
Mivel pedig a célközönség fogékony a high-techre, az NX olyan megoldásokat vezet be, mint a vezeték nélküli mobiltöltő tálca, a teljesen sima oldalfalat eredményező, rejtett kilincs, a LED-es lámpatestek, vagy a sportautós karakterű belső térben a megújult Remote Touch interfész, a panoráma monitor, vagy a márkánál elsőként alkalmazott gyorsulásmérő berendezés.
Túllép testvérein 22