Nemrég kiadta a Ford importőrre az új B-Max árlistáját. A tolóajtós családi egyterű négymillió forinttól kapható
Nemrég kiadta a Ford importőrre az új B-Max árlistáját. A tolóajtós családi egyterű négymillió forinttól kapható

Leáll a Ford B-Max gyártása

Leáll a Ford B-Max gyártása

Nemrég kiadta a Ford importőrre az új B-Max árlistáját. A tolóajtós családi egyterű négymillió forinttól kapható
Kíváncsian várjuk, hogy az Opel Meriva vagy a Ford B-MAX ajtómegoldása válik-e be jobban
Kíváncsian várjuk, hogy az Opel Meriva vagy a Ford B-MAX ajtómegoldása válik-e be jobban
A Merivában megmaradt a merev ajtóoszlop, ajtói egymással szembe nyílnak
A B-MAX szinte teljes oldalfala nyílik a tolóajtóval
Augusztusban futnak be az első darabok a kis egyterűből
Anno Oltcitok készültek ebben az üzemben. A Ford persze alapjaiban modernizálta a gyárat
A 100 és a 120 lóerős 1,0 GTDi is ötfokozatú váltót kap. Egyedül a Titanium modellhez és hatfokozatú automatával rendelhető a régi ezerhatos szívómotor, 105 lóerővel
Fotó megosztása:
A modell iránti kereslet európai csökkenése következtében áprilisban hat, májusban nyolc, júniusban pedig kilenc munkanapon szüneteltetik az összeszerelést. “Noha a Ford B-Max az egyik legkeresettebb modell a maga kategóriájában, egész Európában csökkent a kis egyterűek iránti kereslet” – magyarázta az intézkedés okát Ana-Maria Timis, a Ford Románia szóvivője.

A szóvivő szerint az EcoBoost motorok craiovai gyártósorát áprilisban három napra állítják le, májusban és júniusban pedig teljes kapacitáson folyhat az 1,0 és 1,5 literes benzinmotorok gyártása.

A Ford Románia 2013-ban a B-Max összeszerelését összesen 35, a motorgyártást hét napig szüneteltette. A B-Maxot 2012 nyarán dobta piacra az amerikai társaság, ezt a modellt kizárólag Craiován gyártják. Az EcoBoost benzinmotorokat elsősorban az Észak-Amerikában és az Ázsiában gyártott Fordokba szerelik be.

(Forrás: MTI)