Bár a Bentley soha nem volt kisujjeltartós luxusmárka, mégis furcsa kerékív-szélesítéseket, földig nyújtott lökhárítókat, kiharapott gépházfedelet látni egy Continental GT-n – másfelől ha a gyár építhet versenyautót a kupéjából, miért ne nyúlhatnának hozzá a modellhez független tuningolók.

Igaz, választhattak volna valami elegánsabb elnevezést a GTX-nél (egy gyors guglizás a Plymouth 1967-es izomautóját, illetve a Castrol motorolaját dobja ki), bár legalább a fekete felnikhez és a kétszer két kipufogóvéghez passzol a betűcsokor.
Arrogáns lordok autója 1
Arrogáns lordok autója 2

Arrogáns lordok autója

Arrogáns lordok autója

Arrogáns lordok autója 10
Arrogáns lordok autója 11
Arrogáns lordok autója 12
Arrogáns lordok autója 13
Arrogáns lordok autója 14
Arrogáns lordok autója 15
Arrogáns lordok autója 16
Fotó megosztása:
Arrogáns lordok autója 17
De hát kinek a pap, kinek a papné. A hasmagasságot 10 mm-rel csökkentették, a motorteljesítmény 608 lóerőre nőtt, a százas gyorsulás ideje állítólag négy másodperc körülire szűkült, de konkrét adatokat ugyanúgy nem közölt még a cég, mint a beltérről. Annyit lehet tudni, hogy a vevő igényei szerint rendezik be az autót.