GPS-vezérelt sebességváltóval, márkatörténeti jelentőségű belső faborítással érkezik a valaha volt legerősebb Rolls-Royce
GPS-vezérelt sebességváltóval, márkatörténeti jelentőségű belső faborítással érkezik a valaha volt legerősebb Rolls-Royce

Rolls-Royce: kabrió igen, SUV nem

Rolls-Royce: kabrió igen, SUV nem

GPS-vezérelt sebességváltóval, márkatörténeti jelentőségű belső faborítással érkezik a valaha volt legerősebb Rolls-Royce
Rolls-Royce: kabrió igen, SUV nem 19
Rolls-Royce: kabrió igen, SUV nem 20
Rolls-Royce: kabrió igen, SUV nem 21
Rolls-Royce: kabrió igen, SUV nem 22
Rolls-Royce: kabrió igen, SUV nem 23
Rolls-Royce: kabrió igen, SUV nem 24
Rolls-Royce: kabrió igen, SUV nem 25
Rolls-Royce: kabrió igen, SUV nem 26
Rolls-Royce: kabrió igen, SUV nem 27
Rolls-Royce: kabrió igen, SUV nem 28
Rolls-Royce: kabrió igen, SUV nem 29
Rolls-Royce: kabrió igen, SUV nem 30
Rolls-Royce: kabrió igen, SUV nem 31
Rolls-Royce: kabrió igen, SUV nem 32
Fotó megosztása:
Rolls-Royce: kabrió igen, SUV nem 33Belevág a Bentley, latolgatja a Lamborghini, a Rolls-Royce mégis önként lemond a jövedelmező szuperluxus-szabadidőautó szegmensben való szereplésről. 

Az ok: ebben a műfajban nem valósítható meg maradéktalanul az, amiről a márka szól, legalábbis Torsten Müller-Ötvös elnök-vezérigazgató szerint, ezért aztán soha fel sem merült a magas építésű modell gondolata. 
A kabrió viszont természetes evolúciós iránya a Wraith-nek, ám konkrétumokról addig nem eshet szó, amíg a kupé forgalmazása az idei év végén meg nem kezdődik. 
A teljesen új modell fejlesztése már csak azért sem tűnik reálisnak, mert hatalmas beruházást igényelne, ráadásul a Wraith gyártása vélhetően maximumra járatja majd a goodwoodi üzem kapacitását. 
Annak a lehetőségét, hogy esetleg máshol létesítene gyárat a Rolls-Royce, kategorikusan kizárta az igazgató.