A Tiguan utódját vártuk, ehelyett közel ötméteres, két méternél is szélesebb óriást állított színpadra a Volkswagen. 

Különleges meglepetés vár arra, aki felnyitja a CrossBlue kupé bal hátsó töltőnyílás-fedelét: nem csak a hibrid hajtáslánc 9,8 kWh kapacitású akkumulátor-csomagjának feltöltésére szolgáló bemeneti aljzat található itt, hanem egy szabványos 16 amperes, 230 voltos konnektor is: a CrossBlue önjáró generátorként alkalmas háztartási gépek, vagy akár egy kisebb háztartás kiszolgálására. 
Amint azt már korábban megírtuk, az első kereket hajtó, 295 lóerős, hathengeres TSI mellett mindkét tengelyen egy-egy villanymotor (elöl 54, hátul 114 LE) dolgozik, a rendszerteljesítmény 415 LE, az össznyomaték 700 Nm. 
A hajtáslánc része még egy hatfokozatú DSG váltó; százra 5,9 másodperc alatt gyorsul az autó, végsebessége 260 km/óra. 
A CrossBlue Coupét nem tervezi gyártani a VW, de alapját az MQB padlólemez adja, tehát valami mégis csak lesz belőle – nyilván Touareg. 
Fejlett konnektoros hibrid hajtáslánccal, kütyükben tobzódó kezelőfelülettel mutatkozott be a háztartási áramfejlesztőnek is használható VW CrossBlue Coupé tanulmány.
Fejlett konnektoros hibrid hajtáslánccal, kütyükben tobzódó kezelőfelülettel mutatkozott be a háztartási áramfejlesztőnek is használható VW CrossBlue Coupé tanulmány.

Ez lehet az új VW Touareg

Ez lehet az új VW Touareg

Fejlett konnektoros hibrid hajtáslánccal, kütyükben tobzódó kezelőfelülettel mutatkozott be a háztartási áramfejlesztőnek is használható VW CrossBlue Coupé tanulmány.
Villanymotor mozgatja a csomagtérajtót, az üreg kapacitása 537-1101 liter.
Akár 135 km/órával képes tisztán elektromos üzemben haladni az autó. Külön hajtáslánc vezérlés van terepre (első villanymotor folyamatosan áramot fejleszt a hátsónak), és pusztán benzinesként is működtethető a tanulmány.
Hibrid üzemben az átlagfogyasztás 3,0 liter, de ha lemerült az akku, akkor is 6,9-es átlagot ígér a gyár. A hatótávolság megközelíti az 1200 kilométert
Balra az elektromos hajtáselemek állapota, jobbra a hagyományos műszerek, középen monitor
Az ötüléses CrossBlue Coupé 4889 x 2015 x 1679 mm-es, tengelytávja 2980 mm. A Touareg azonos adatai 4795 x 1940 x 1732 mm; 2893 mm.
Ez lehet az új VW Touareg 25
Ez lehet az új VW Touareg 26
Ez lehet az új VW Touareg 27
Ez lehet az új VW Touareg 28
Ez lehet az új VW Touareg 29
Ez lehet az új VW Touareg 30
Ez lehet az új VW Touareg 31
Ez lehet az új VW Touareg 32
Ez lehet az új VW Touareg 33
Ez lehet az új VW Touareg 34
Fotó megosztása:
Hibrid üzemben az átlagfogyasztás 3,0 liter, de ha lemerült az akku, akkor is 6,9-es átlagot ígér a gyár. A hatótávolság megközelíti az 1200 kilométert

Hibrid üzemben az átlagfogyasztás 3,0 liter, de ha lemerült az akku, akkor is 6,9-es átlagot ígér a gyár. A hatótávolság megközelíti az 1200 kilométert

Villanymotor mozgatja a csomagtérajtót, az üreg kapacitása 537-1101 liter.

Villanymotor mozgatja a csomagtérajtót, az üreg kapacitása 537-1101 liter.

Az ötüléses CrossBlue Coupé 4889 x 2015 x 1679 mm-es, tengelytávja 2980 mm. A Touareg azonos adatai 4795 x 1940 x 1732 mm; 2893 mm.

Az ötüléses CrossBlue Coupé 4889 x 2015 x 1679 mm-es, tengelytávja 2980 mm. A Touareg azonos adatai 4795 x 1940 x 1732 mm; 2893 mm.

Akár 135 km/órával képes tisztán elektromos üzemben haladni az autó. Külön hajtáslánc vezérlés van terepre (első villanymotor folyamatosan áramot fejleszt a hátsónak), és pusztán benzinesként is működtethető a tanulmány.

Akár 135 km/órával képes tisztán elektromos üzemben haladni az autó. Külön hajtáslánc vezérlés van terepre (első villanymotor folyamatosan áramot fejleszt a hátsónak), és pusztán benzinesként is működtethető a tanulmány.

Balra az elektromos hajtáselemek állapota, jobbra a hagyományos műszerek, középen monitor

Balra az elektromos hajtáselemek állapota, jobbra a hagyományos műszerek, középen monitor