Mediterrán lesifotósok nyáron már lencsevégre kapták, most pedig a facelift-es Peugeot 308 társaságában érték téli csúszkáláson a Citroën teljes méretű buszlimuzinjának egy tesztpéldányát.

Stílusában az eddigihez hasonló lesz a Grand C4 Picasso, de elköszönnek a függőleges zárófények
Stílusában az eddigihez hasonló lesz a Grand C4 Picasso, de elköszönnek a függőleges zárófények

Kémfotókon a Citroën új egyterűje

Kémfotókon a Citroën új egyterűje

Stílusában az eddigihez hasonló lesz a Grand C4 Picasso, de elköszönnek a függőleges zárófények
Kémfotókon a Citroën új egyterűje 7
Kémfotókon a Citroën új egyterűje 8
Fotó megosztása:
Kémfotókon a Citroën új egyterűje 9


A hétszemélyes egyterű megőrzi elődjének lényeges vonásait: marad a hosszú orr, a terpeszkedő A-oszlop, a függőleges oldal- és hátfalak, továbbá maradnak a hagyományosan nyíló hátsó oldalajtók is. A konkrét formai jegyek vélhetően a C4 dizájnjához fognak igazodni.

A leglátványosabb változás a hátsó lámpatestet érinti, amely a jelek szerint a rövid, ötüléses Picasso stílusában vízszintesre váltana. A tesztjárművön jól kivehető a jelenlegi, függőleges lámpacsokor körvonala is, így elképzelhető, hogy a hátfalra szerelt, egyértelműen funkcionális fényforrások csak kiegészítenék az oldalsókat – a jó ízlés nevében reméljük, ez nem így lesz.

A hajtásláncok terén legnagyobb újdonság a 200 lóerős dízel-elektromos hibrid kötelező megjelenése lesz, a bevezetés dátumáról még nincsenek információk.