Bár német Roock cég nem olyan ismert, mint más német tuningcégek, azért az autósportban már letették a névjegyüket, nyertek például a Le Mans-i 24 órás versenyen. A Porschéval aratott kategóriagyőzelem 10 éves évfordulójára kezelésbe vették a legújabb 911 Turbót, megszületett a Roock RST 600 LM.

A külsőleg egyedi fényezésű szuperkönnyű versenyfelnijeiről azonosítható sportkocsi az átalakításkor módosított turbókat, titán kipufogórendszert, új befecskendezést és motorvezérlést kapott. Ennek eredményeként az eredeti teljesítmény 480-ról 602 lóerőre emelkedett, miközben a nyomatékcsúcs sem 680-nál, hanem 827 newtonméternél következik.

Spéci ultrakönnyű verseny felnikkel

Spéci ultrakönnyű verseny felnikkel

Spéci ultrakönnyű verseny felnikkel


Ennek hatására gyorsulásban is lenyomja a gyári változatokat. Kézi váltóval 0-ról 60 mérföld/órára (96 km/óra) 3,3 másodperc alatt gyorsul, míg ugyanez automatával 3,1 alatt letudhat, azaz mintegy fél másodperccel jobb, mint a sorozatgyártású kivitel. Nem kevésbé meggyőző a végsebesség emelkedése sem, hiszen 310 helyett a Roock gépével 340 km/órás sebesség is elérhető az “Autobahnon”.  

Ahogy egy versenyző cégnél elvárható a futóművet állítható jellegűre cserélték – lehet vinni versenypályára a gépet -, miközben az eredeti első féktárcsák helyét a nagyobb teljesítményhez igazodó 380 milliméteres lyuggatott féktárcsák veszik át.