Bár önálló modellként mutatja be új autóját, a Beirát a Breckland Technology, azért eléggé egyértelmű, hogy az Európában Opel GT-ként ismert roadster átépítéséről van szó. A Genereal Motorstól származó alkatrészekből kézzel összeszerelt autó azért jóval több, mint egy hagyományos tuning.

Ez egyből világossá válik, hiszen a kétüléses sportkocsiban a megszokott 2,0 literes turbómotor helyén a Corvettnél is alkalmazott V8-as csücsül. A 6000-es blokk 400 lóerős teljesítménye pedig könnyedén gyorsítja 100 km/órára 5 másodpercnél is rövidebb idő alatt a vászontetős gépet. Biztos menne gyorsabban is, de a végsebességét elektronikusan 250 km/órára korlátozták.

325 milliméteres féktárcsákkal
325 milliméteres féktárcsákkal

V8-as sportkocsi Opelból

V8-as sportkocsi Opelból

325 milliméteres féktárcsákkal
400 lóerő hátsó keréken
Egyedi látvánnyal
Felárért 19 colos felni is kérhető
Ferraris far
V8-as sportkocsi  Opelból 14
Fotó megosztása:
Ferraris far

Ferraris far

Ferraris far


A műszaki tartalmat hatfokozatú manuális váltó és KW sportfutómű teszi teljessé, de a 18 colos felnik mögé rejtett hatalmas féktárcsák is sokatmondóak.

Ám nemcsak az élményre, de a környezetre is gondoltak az építők, így benzin mellett gázzal is üzemeltethető, aminek sokkal tisztább az égése, így alacsonyabb a jármű károsanyag-kibocsátása. Nem mellékesen a két tankot kiürítve több mint 1100 kilométerre juthat az autó.

A műszaki tartalmat egyedi külső-belső egészíti ki. Ennek megfelelően új lökhárítók és motorháztető került az autóra, de a szimpla hátsó lámpákat klasszikusnak ható kerekre cserélték. A 17 milliós árért pedig luxusextrákkal is felszerelik a Beirát, így az érintőképernyős navigációs rendszer, a kézzel varrt bőrülések, a légzsákok és a klíma sem hiányzik.