A Volkswagen is szeretne egy szeletet az egyre népszerűbb pickup-szegmensből, ezért jövőre bemutatja saját modelljét. Ezzel a Touareg és Tiguan mellett már a három szabadidő-autóból választhatnak a VW márka vásárlói. Nem beszélve a mindenféle látványos, de terepen kevéssé ügyes Cross modellekről.

Az új modell 2009-ben mutatkozik be, és elsősorban haszongépjárműként árusítják majd, de természetesen lesz jól felszerelt kivitel is. Egyelőre csak duplakabinos változatokat sikerült lencsevégre kapniuk a lesifotósoknak, de minden bizonnyal készül majd szimplafülkés is. Ahogy a 4×4-es hajtás helyett választható lesz egyszerűbb és olcsóbb hátsókerék-hajtással is kocsi.

Toyota Hilux más jelvénnyel
Toyota Hilux más jelvénnyel

Pickupot készít a Volkswagen

Pickupot készít a Volkswagen

Toyota Hilux más jelvénnyel
Volkswagen Taro 1989-ből
Újra lesz Volkswagen pick-up
Hiányzik a VW kínálatából
2000-es tanulmány Touareg orral
Lesz egyszerübb kivitel is
Pickupot készít a Volkswagen 25
Két- és négykerék-hajtással is
A látványos sárvédőszélesítés a puccosabb változatra kerül
Pickupot készít a Volkswagen 28
Pickupot készít a Volkswagen 29
Pickupot készít a Volkswagen 30
Pickupot készít a Volkswagen 31
Pickupot készít a Volkswagen 32
Pickupot készít a Volkswagen 33
Pickupot készít a Volkswagen 34
Fotó megosztása:
Volkswagen Taro 1989-ből

Volkswagen Taro 1989-ből

Volkswagen Taro 1989-ből


Korábban is volt ilyen modellje a VW-nek, az 1989 és 1997 között árult Taro. Az autó igazából az akkori Toyota Hilux volkswagenesített kivitel volt. Egyes pletykák szerint ezúttal is erről van szó, miután a VW így megspórolhatja az alvázas modell fejlesztési költségeit.

A képeken látható modell igencsak hasonlít a jelenlegi Hiluxra, de számos olyan eltérés is van, mármint a látható elemeken, ami kétségbe vonhatja az állítást. Azaz az sem kizárt, hogy mégis fejleszt egy ilyen modellt a cég. Jelenleg a Taro II néven lehet hallani a modellről, de valószínűbb a Namib név használata.

Az egyszerűbb, robusztus változatokat Dél-Amerikában gyártják majd, míg az Európában piacra kerülő, a városi forgalomban is mutatós szabadidő-autók Németországból indulnak hódító útjukra, ahol az említett Toyota mellet a Nissan Navara, Mitsubishi L200 modellekkel is meg kell küzdeni a vevőkért.