A PricewaterhouseCoopers németországi felmérése szerint a hazaiak a csillagos márkában bíznak leginkább. A megkérdezett 1001 főből több mint 10 százalék szavazott a stuttgarti székhelyű DaimlerChrysler mellett.

A Porsche csak hatodik lett

A Porsche csak hatodik lett

A Porsche csak hatodik lett


Második helyen a Siemens vállalat áll, úgy látszik a megkérdezettek nem hallottak a hazai Combino-leállásokról. Harmadikként egy újabb autógyártó, a BMW következik, a márka főként a fiatalabb korosztály szavazatainak köszönhetően ért fel a dobogóra. Az első nyolcban további három hazai autómárka található, a Volkswagen a negyedik, a Porsche a hatodik, az Audi pedig a hetedik legkedveltebb márka.   

Az olyan nagy és ismert márkanevek, mint a Coca Cola, a Mc Donald’s vagy az eBay csak jóval kevesebb szavazatot kaptak a megkérdezettektől. A felmérésben 480 férfi és 521 nő vett részt.