Sportkocsi tanulmány 487 lóerővel 1

Sportkocsi tanulmány 487 lóerővel

A jármű külseje a legjobb európai tradíciókat követi. Nagyvonalú méreteivel (4,43 m hosszú, 1,92 széles, 1,26 méter magas), elöl 19, hátul 20 colos kerekeivel exkluzív, sportos képet mutat. Elöl a mélyen elhelyezkedő, a repülőkére hasonlító levegőbeömlő, a fék hűtését biztosító oldalsó nyílások és a lökhárítóba épített levegőnyílás hármasa, valamint az autó szélességét hangsúlyozó, függőleges elrendezésű fényszórók határozzák meg az autó képét.

Hátul a kocsit a különálló lámpák, valamint az alacsonyra került, szellőzőnyílásokkal tarkított gépházfedél teszik karakteressé. Oldalról főként nyitott állapotban látványos, mert ajtajai felfelé nyílnak.

Középen kapott helyet a V8-as motor, amely hatfokozatú automatikus sebességváltóval kapcsolódik a hajtott hátsó kerekekhez. A nyolchengeres, alumíniumból készült erőforrás legnagyobb teljesítménye 487 lóerő.

Belül csupán két ülés található, az utastér kialakításánál megpróbáltak szakítani a hagyományos megoldásokkal. A tervezők olyan megoldást kerestek, amely egyesíti magában a nagy teret és a sportos eleganciát, ezért számos itt elhelyezett mechanikai alkatrészt alternatív módon helyettesítettek.

Minden fontosabb elem a középkonzolon kapott helyet, így az elektronikusan vezérelt fékkel és sebességváltóval a megszokottól eltérő belső teret lehetett kialakítani. Nem a hagyományos helyén található a kézifék, és a váltókart is hiába keressük ott, ahol lennie kéne. Az elkészült modell nem csupán egy koncepcióautó, hanem egy esetleges jövőbeni szériaautó előfutára is.