smart vetélytárs Kínából
smart vetélytárs Kínából

smart vetélytárs Kínából

smart vetélytárs Kínából

smart vetélytárs Kínából
Végsebessége a legnagyobb, negyed literes motorral sem éri el a 70 km/órát
Számos országban jogosítvány sem kell majd a vezetéséhez
A miniautóból készítenek elektromos hajtású változatot is
smart vetélytárs Kínából 25
/Giugaro_MyCar//01.jpg
smart vetélytárs Kínából 27
smart vetélytárs Kínából 28
smart vetélytárs Kínából 29
smart vetélytárs Kínából 30
smart vetélytárs Kínából 31
smart vetélytárs Kínából 32
smart vetélytárs Kínából 33
smart vetélytárs Kínából 34
smart vetélytárs Kínából 35
smart vetélytárs Kínából 36
smart vetélytárs Kínából 37
smart vetélytárs Kínából 38
Fotó megosztása:
Főként városi használatra alkalmas az új rivális, hiszen 257 centiméteres hosszával és 140 cm-es szélességével szinte bármilyen apró helyre befér. Hogy a zsúfolt utakon mégis észrevehető és többé-kevésbé biztonságos legyen, másfél méter magasra tervezték a járművet.

Kiviteltől függően mindössze 320-350 kilogrammot nyom az apróság, amelynek karosszériaelemei műanyagból készülnek. A miniautó egy robogóhoz képest talán nyújt némi vezetési élményt, egyhengeres erőforrása inkább motorokba, robogókba való.

Széles a motorválaszték, 50-től 125, 150 és 180 köbcentin keresztül 250 köbcentiméterig terjed. Az 50-es mindössze 45 km/órás sebességre képes és a legnagyobb, negyedliteres motorral felszerelt sem éri el a 70 km/órás tempót.
Kínálnak belőle 4-15 kW-os elektromos motorral felszerelt változatot is pick-up és lemezelt kisteherautó kivitelben, amelyek a városi forgalomban könnyen használhatók közfeladatok ellátására is.

A gyártó cég tervei szerint Európában évente 1000-2000 darab találhat gazdára a miniautóból. Egyes államokban más kis lökettérfogatú, könnyű járművekhez hasonlóan jogosítvány nélkül is vezethető lesz. Tervezett ára 6000 font (2,2 millió forint) körül alakulhat majd, és előreláthatólag az év vége felé kerülhet piacra.