



[bekkep]Alapesetben 82 lóerővel gazdálkodhat a jármű vezetője, de ha szükség van rá – hasonlóan a hibrid járművekhez -, besegít az energiaellátásba az akkumulátorokban tárolt energia. Így akár 115 lóerő is felhasználható az autó gyorsítására.
Igaz, ez nem elegendő a sportos száguldozáshoz, de ha figyelembe vesszük, hogy 2,9 liter benzinnel egyenértékű hidrogénnel képes megtenni 100 kilométert az autó, már nem is bánkódunk.
Lassú menetben, parkoláskor kizárólag az akkumulátorok táplálják a villanymotort. Lassításnál, illetve amikor nincs szükség az üzemanyagcellák által termelt összes energiára, a rendszer tölti az akkumulátorokat.
Ha szükség van rá, akkor az autó mobil áramfejlesztőként is szolgálhat, hála a motor által termelt 66 kW teljesítményű elektromos áramnak. Ennek segítségével néhány háztartást is elláthatna árammal.
[bekkep]Különleges az autó műszerfala is, mivel a nagyfelbontású színes kijelző képe tükrökön keresztül vetül a képernyőre. Így érik el azt a hatást, mintha másfél méteres távolságra lennének a műszerek.
Ez a megoldás a vezetők fittségét, illetve a vezetés biztonságát hivatott javítani. Kutatások szerint az emberi szem kevésbé fárad el, ha az út és a műszerek között váltogatjuk tekintetünket, mivel a fókuszváltás rövidebb időt vesz igénybe.
Szintén a biztonságos vezetést segítené elő a Mercedes zászlóshajójából átvett irányítórendszer, a Comand. A két első ülés között kapott helyet a rendszer lelke, a központi irányító ketyere.
Hasonlóan a BMW-k iDrive-jához, ez a központi techno egér irányít minden létező berendezést. Mindkét ülésről könnyen elérhető a kezelő, sőt a rendszer még azt is tudja, hogy melyik utas nyúlt a gombhoz, így a megfelelő ülés előtti képernyőre küldi a kért információt.
Visszapillantó tükrökbe épített kamerák figyelik az autó környezetét menet közben, csökkentve a holttereket. Parkolás közben is ügyelnek a balesetek megelőzésére, ha hirtelen autó, vagy kerékpár tűnik fel a jármű mögött, nem hagyják kinyitni az ajtókat.
