



Változott a motorkínálat is, bár csak a dízel oldalon. Az 1,9-es 100 és 115 lóerős verziók mellett megérkezett a JTD Multijet motor 1,9-es és 2,4 literes lökettérfogattal.
A kisebbik paraméterei 140 lóerő és 305 Nm maximális nyomaték, a nagyobbik hasonló adatai: 175 lóerős teljesítmény 385 Nm-es legnagyobb nyomatékkal.
Ezek tudatában nevetségesen alacsony az átlagos fogyasztás, mivel a 2,4-es 6,6 liter, az 1,9-es pedig 5,9 liter gázolajat használ 100 kilométer utazás során.
A benzinmotorok terén nincs változás. Az előző frissítéskor jelent meg a közvetlen befecskendezéses 2,0 literes JTS motor 165 lóerős teljesítménnyel.
Az 1,6-os maradt 120, az 1,8-as 140 lóerős. Van 2,5-ös verzió is 192 lóerős teljesítménnyel és opciós négyfokozatú automata váltóval. A 250 lóerős GTA is sokak örömére maradt a kínálatban, de ennek a modellnek egyelőre nem változott az orrkialakítása.
A felszereltség terén is hozott újdonságot az átalakított 156-os. Megjelent ugyanis az Impression kivitel, mely az eddigi alapfelszereltségnél valamivel puritánabb, így alapára kedvezőbb lehet.
Ennek ellenére tekintélyes mennyiségű extrafelszerelést kapott a 4 999 000 forintért kínált 1,6-os alapmodell is. Széria a két első, a két oldalsó légzsák, a manuális légkondicionáló, a blokkolásgátló, a központi zár és az első elektromos ablakemelő.
Újdonság még az is, hogy TI jelzéssel opciós sportcsomag is felkerült az extralistára. A Progression szinttől felfelé kérhető extra-csomag 215/45 R17-es gumikat és könnyűfém felniket, bőr sportüléseket, ültetett sportfutóművet, spoilereket, Racing fékbetéteket, GTA jellegű kormányt és kárpitozást tartalmaz. A csomag ára 780 ezer forint és bármely motorváltozattal kombinálható.
