


Az ötfős csapatoknak az első két kereket kellett lecserélniük illetve rá kellett csatlakozniuk az üzemanyagtöltő nyílásra és megvárni, míg elméletben betöltődik a 70 liter üzemanyag. Utóbbi feladat két főt vett igénybe, míg a két kerék lecserélése a másik három csapattagra hárult.
A feladatot elsőként két meghívott Ferraris szerelő hajtotta végre, természetesen jóval sebesebben, mint azt bárki is gondolta volna. Visszaszámlálás után indult a stopper, majd légkulccsal lekerültek a kerékanyák és máris jöhettek az új kerekek a régiek helyére, melyek a forgásirány átváltásával villámgyorsan fel is kerültek a helyükre.
Az igazi versenyhez képest annyiban tért el a felállás, hogy az egy kerékre jutó három ember most két kerék cseréjét vállalta magára. Meglepő módon így is versenyszintű, hét másodperces eredmények születtek.
Délután négy órától vehették át a terepet a nézők, akik maguk is versenghettek egymással és a másodpercekkel. A leggyorsabb időt elérő csapatok ajándékban részesültek.
Aki nem akarta összekoszolni a kezét, az játékgépen is versenyezhetett illetve megtekinhette a szalonban Michael Schumacher tavalyi versenyautóját.