Már írtunk arról, hogy ősszel megújul a V-osztályos nagy egyterű és a Vito. Előbbi utódját Viano-nak keresztelte a DaimlerChrysler , míg a haszonjármű továbbra is Vito néven fut majd. A jelenleginél sokszínűbb lesz a Vito kínálat. Kétféle tengelytávval és három különböző hosszúságú karosszériával lesz megvásárolható a Sprinternél kisebb áruszállító. Az autó hossza 4748 és 5223 milliméter között változik, a tengelytáv 320 vagy 340 centiméteres.

Alapváltozatként, rövid tengelytávval és emelt tető nélkül, 4,65 köbméter a Vito raktere. Az összes raktérnövelő opciót kihasználva, a Vito rendelhető 6,49 köbméteres raktérrel is. A lemezelt áruszállító mellett megjelenik egy vegyes személy/teherszállításra kialakított, hatszemélyes Mixto modell is, amely autótípusnak nem kedveznek a hazai előírások. Az oldalsó tolóajtókon berakodhatók a szabványos méretű euro raklapok. Az általánosan elfogadott mérőszámként használt euro raklapból három is elfér egymás mögött, mivel a kerékdobok közötti 127,7 centiméteres hely kellően tágas.

Három dízel, és két benzinmotor szerepel a palettán. A dízelek teljesítménye 88 és 150 lóerő közötti. A haszonjármű piacon egészen marginális szerephez jutnak csak a benzinmotorok, a legkisebb városi áruszállítókat leszámítva. A Vito ennek ellenére két hathengeres benzinessel is kapható lesz. Az egyik V6-os 190, a másik 216 lovas.

Alapfelszerelésként vezető oldali légzsákot és a két első utasnak övfeszítőt és överő-korlátozót kínál a Vito. Felárért függönylégzsák is rendelhető lesz.