Az alapváltozathoz képest 13 centivel megnövelt tengelytávú Audi A8L 4.2 tulajdonosa az Audi szerint nehezen dönti majd el, hogy a sportos vezetési élményt kínáló bal első vagy a fejedelmi kényelemmel kecsegtető hátsó ülések valamelyikét válassza. Az 5,18 méter hosszú A8-ast ugyanis legalább akkora élvezet vezetni, mint a 13 centivel rövidebb normál tengelytávú limuzint, viszont a tengelytáv-bővítésnek köszönhetően a hátsó lábhely kisszobányi méretet ölt.
Valószínűleg az Audi A8L 4.2 quattro tulajdonosok többsége utazás céljából a hátsó üléssort választja majd, a vezetést pedig a sofőrre hagyja. Teszik majd mindezt azért, mert elférni még óriásoknak sem lehetetlen egy kétméteres sofőr mögött, az elektromosan állítható, fűthető, szellőztethető vagy akár masszírozó üléseken pedig a leghosszabb út is röpke kiruccanásnak tűnhet.
És amíg a napi teendőkbe belefáradt menedzser sajgó derekát az ülésmasszírozóval dédelgeti, addig a sofőr kiélvezheti a 4,2 literes motor által termelt 335 lóerős teljesítmény és 430 Nm-es nyomaték nyújtotta előnyöket, mint például a 6,4 másodperces százra gyorsulást, vagy a légrugózású futómű segítségével elérhető páratlan vezetési élményt.
