



A gumikat a Michelin fejlesztette az ACC2-höz. Átmérőjük 18 col és defektesen is használhatók. A padló gyapjú szőnyeg borítja, amely víz- és szennytaszító. Érdekesség, hogy a légzsákot takaró fedél átlátszó, így a kormányban látható az összehajtogatott légzsák.
A GPRS technológiával dolgozó hordozható számítógéptől meg lehet kérdezni, hogy merre van porhó, mely hágókat zárták le, milyen időjárás várható. Mindezt természetesen a világháló teszi lehetővé. A palm segítségével felfűthető az autó és könnyebbé válik a tájékozódás sötétben vagy hózáporban. Nem véletlenül mondta azt az ACC2-ről Hans-Olov Olsson, a Volvo igazgatótanácsának elnöke hogy elsősorban a téli sportok kedvelőinek szól.
A hajtáslánc viszont bármely autórajongónak csemege. A motor a 850-ben bevezetett 2435 köbcentis blokk, turbófeltöltővel. A teljesítmény 300 lóerő, a nyomaték kereken 400 Nm. A négykerékhajtás elektronikusan vezérelt, a futóműhöz hasonlóan.
Az ACC2 megjelenésével immár háromtagú Cross Country családba új nevével is illeszkedik a V70-ből kialakított szabadidőautó. A 2003-as modellév kezdetétől XC70-nek hívják az autót. Jóllehet hivatalosan csak a 35. hét után, a 2003-as modellév beköszöntével nevezik XC70-nek a Volvo Cross Countryt, a Genfben kiállított kocsik rendszámán már az új típusjelzés volt látható a két sajtónapon.
Az első Volvo ACC-ből lett nagy vonalakban a későbbi XC90, és legalább a részletmegoldások erejéig az ACC2-nek is van esélye a sorozatgyártásra.
