Rengetegen voltak a központi Jaguar szalonban tartott oldtimer aukción. A Jaguarokat a tavaszi árverésnekotthont adó részbe zsúfolták össze, a közönségnek így több hely jutott. Erre szükség is volt, mert számtalan érdeklődő kereste fel a helyszínt.

Elsőként az újságok és a szaklapok kerültek licitre, majd a könyvek következtek. Mind az újságok, mind a könyvek kiemelkedően nagy arányban keltek el. Hasonlóan jól szerepeltek a képeslapok, a fényképek vagy a plakátok.

Kelendőek voltak a plakettek, a rendszámok és a játékok is. Egy fém Pobjeda játékautó 9000 forintért cserélt gazdát, kikiáltási ára 7000 forint volt. A doboz nélkül, kopott állapotban, 1100 forintos darabáron kínált Matchboxokra nem érkezett felajánlás. 49 000 forintért, a kikiáltási áron vette meg egy úr a Magyar Automobil Club 1930-as lillafüredi versenyének díját képező ezüsttálat. 11 000 forintos árat ért el a licit az alumínium kiskőrösi sisakra. Egy a húszas évekből származó autós-motoros szemüveg már 2800 forintért elvihető volt. 16 000 forintot ért meg egy licitálónak a múlt század húszas éveinek végén, a harmincas éveinek elején készült tűzoltó készülék.

Az aukció egyik legkülönlegesebb tétele volt az 1920-as évekből származó Bugatti zománctábla. A legendás luxus- és sportautók hazai vezérképviselete a húszas évek második felében jött létre Budán. Néhány sikeres év után a gazdasági világválság hatására zárt be az importőr 1931-ben. 71×35 centiméter a tábla mérete. Minimális zománcsérülésekkel 500 000 forintért, a kikáltási áron került új tulajdonoshoz a Bugatti-tábla, a résztvevők tapsától kísérve. Erre a tételre vételi megbízást adtak le. Ilyenkor a licit automatikusan a vételi megbízás összegéről indul, ami magasabb az eredeti kikiáltási árnál.

Vitesz-gyártmány a hatvanas évekből származó kék fény, amely rendőrautóról származik. A gyári állapotban megmaradt villogókat párban kínálták megvételre és 14 000 forintos áron cseréltek gazdát. Ritkaság a 88 000 forintról induló árú utazóláda, amely eredeti ruhaakasztókkal végül 140 000 forintért kelt el. A kinyitható láda több fiókot és kisebb szekrényt rejt.

A motorkerékpárokhoz érve azonnal megélénkült a fáradó közönség. 600 000 forintos áron vette meg valaki a BMW R27-est 1968-ból. Kerek 100 000 forintért kelt el a három évvel ezelőtt restaurált Csepel 100/48. Feleennyibe került új tulajdonosának az üzemképes, 1960-as Simson SR2. Nem érkezett nyilvános licit az 1928-as Harley-Davidson JD motorkerékpárra, amelynek kikiáltási ára 1 400 000 forint volt. Az indulóár közel kétszeresét érte el a Dürkopp Saxonette 1938-ból. A segédmotoros kerékpár leütési ára 55 000 forint volt. 280 000 forintos áron cserélt gazdát egy D Csepel motorkerékpár 125-ös motorral. Ugyanannyiért vettek meg 90 000 forintról indított licitet követően egy Puch 250 S4 típusú motort 1934-es évjárattal. Kerek 600 000 forintot ért a licit nélkül eladott 250-es Csepel. A motor 1952-ben készült, felújítás után, üzemképesen szerepelt az aukción.

Nagy moraj futott végig a tömegen, amikor az aukció utolsó tételeihez, az autókhoz ért az árverés. Az autókra egy kivétellel senki sem emelte fel licitáló tábláját. Ez nem azt jelenti, hogy ne volna érdeklődés az autókra. Az 1967-es Ford Galaxie-ra több komoly vevőjelölt is akadt, mégse licitált rá nyilvánosan egyikük sem. A vevők inkább megvárják, licitál-e valaki az autóra, majd az árverést követően egyeztetnek a tulajdonosokkal. Az aukció után tehát több autó is gazdát cserélhet. Egy autóra volt licitáló, aki a 250 000 forintos kikiáltási árnál 10 000 forinttal magasabb összegért vette meg a szép állapotú Fiat 500-ast.