A péntek esti fagyos idő után, reggel ragyogó napsütés fogadta az első Zemplén Rali mezőnyét és nézőit. Bár meleg nem lett, az emberek közérzete mégis jobb ilyen időben.
Benik Balázs (Toyota Corolla WRC) az első gyorson hat másodperccel gyorsabb volt Kiss Ferencnél (Mitsubishi Lancer), ez valószínűleg annak köszönhető, hogy ismét nappal versenyeztek. Kissékkel azonos időt autózott az Asi-Koti páros, míg Tagaiék csak két másodperccel voltak lassabbak, így tovább közelítettek Oroszlánékhoz.
Az F-ben Szabó Gergőék (VW Golf) továbbra is gyorsabban hajtanak Bútoréknál, akik csak mérsékelten hajtják a Citroent.
Kisebb baleset történ a második nap első, összességében a tizedik gyorsaságin. Kiszakadt egy Lada kereke és eltalált egy nézőt. A hölgy néző a könyökén sérült meg, ám sérülése nyolc napon belül gyógyul.

A második szakaszon (11.) a Corollát biztonságosan tempóban vezető Benik-Somogyi kettős autózta az első időt. Mögöttük versenyben folyamatosan rivalizáló Kiss-Tábori és Asi-Koti párosok ismét azonos időt mentek, ugyanígy történt ez a következő 12 gyorsaságin is. Így közöttük a meglévő hét másodperc nem változott.
Tagaiék mindkét esetben az abszolút negyedik időt szerezték meg, ezzel befogták az összetettben előttük álló Oroszlán fivéreket. Az F2-ben a sorrend végig a következőképp alakult Szabó, Bútor, Faltusz.

A második nap negyedik gyorsaságiján az Asi-Koti páros abszolút időt autózott. Bár idejük megegyezett a WRC-vel versenyző Benik-Somogyi kettőssel, de így is remek eredmény. Legfőképpen mert két másodpercet hozott az összetettben előttük álló Kiss-Tábori kettőssel szemben.

Visszatért a mezőny a reggeli első gyorsasági helyszínére, hogy ismét teljesítse 10,38 kilométer hosszú szakaszt.
A tizennegyedik gyorsaságin Benik Balázs öt másodperccel jobb időt ment mint reggel, ezzel ismét ő volta leggyorsabb. Ezúttal Aschenbrenner Győrgy egy másodperccel jobb időt ment mint Kiss Ferenc, így nem változott számottevően a köztük lévő különbség. Tagaiék megint hozták a negyedik helyet, így összetettben megelőzték még a Bútor-Tóth párost. A citroenes kettős a gyújtás problémaival és a leszakadt kipufogóval volt elfoglalva ezen a szakaszon, így továbbra is gyorsabb volt náluk a Szabó-Táborszki duó.

A 15 gyorsaságin, már nem Kissékkel hanem Tagiékkal autóztak azonos időt Aschenbrennerék. Mindenki arra számított, hogy az egész verseny alatt az ő rivalizálásukat lehet majd figyelemmel kísérni, mivel aki győz valószínűleg az lesz a bajnok. Azért csak valószínűleg, mert Tagaiék, még benyújtották fellebbezésüket a Nemzetközi Autobobil Szövetségehez a Budapest Ralin elért első helyükért.
Benik Corollája ért elsőként célba, míg Kiss Ferenc a negyedik lett a Mitsubishi Lancerrel.

Az utolsó szakaszon ismét az Asi-Koti páros volt az első, ami számukra az N csoport bajnoki címét jelenti. Tagaiék és Kissék az abszolút második helyen értek célba a 16. gyorsaságin. Benik csak a negyedik időt autózta, de így is meggyőző fölénnyel nyerte meg az első Zemplén Ralit. Ezzel a bajnokság bronzéreme is az övé, és mellesleg most már futamgyőztesként térhet haza.
Hiába nyert a Szabó-Táborszki kettős az F2-es géposztályban, a bajnoki címet a Bútor-Tóth duó szerezte meg.

1. Benik-Somogyi Toyota Corolla WRC 0:59:49
2. Kiss-Tábori Mitsubishi Lancer Evo V +01:04
3. Asi-Koti Mitsubishi Lancer Evo VI +01:06
4. Szabó-Táborszki VW Golf Kit-Car +02:26
5. Tagai-Tagai Mitsubishi Lancer Evo VI +02:44
6. Bútor-Tóth Citroen Saxo Kit Car + 03:05
7. Oroszlán-Oroszlán Mitsubishi lancer Evo VI +03:10