ÁFA nélkül 1 760 000 forintba kerül az 1124 köbcentis benzines, amely 158 kilométer/órás maximális sebességet érhet el. Motorja teljese egészében megegyezik a Citroën Saxóban és Peugeot 206-ban eddig is kínált motorral. Maximális nyomatéka 94 Nm 2700-nál. A hengerenkénti befecskendezős motorral a 206 1.1-gyel megegyezően 6,2 liter/100 kilométer körüli átlagfogyasztással érdemes számolni.

A raktér hossza 1280 mm, szélessége 1168 milliméter. Széria a szervokormány, a vezető oldali légzsák és az ugrókódos indításgátló. Fehér és fekete, valamint négy kék, két piros, továbbá három szürke árnyalatban rendelhető a 206 XA.

Borda László, a Peugeot Hungária flottaértékesítési vezetője a vezess.hu kérdésére 20-30 autóban jelölte meg a 206 XA-ból hazánkban eladandó éves darabszámot. A 70 lóerős, 1,9 literes dízelváltozat ára a jövő hét után válik biztossá. Borda elmondása szerint körülbelül nettó 200 000 forinttal szorítják a dízel 206 áruszállító árát az azonos motorral szerelt Peugeot Partner 170 C ára alá. Ez durván 1 950 000 forintos alapárat jelentene a szívódízel 206 XA esetében.

A 206 XA fő konkurense az Opel Corsa Van és a Fiat Punto Van. Elsősorban a sörgyárak vásárolnak nagyobb tételben ilyen jellegű városi kisáruszállítókat.