Az abszolút verseny eredménye a második nap után:

1. Puras-Marti Citroen Xsara WRC 2h47’24″7 91.3 km/h
2. Panizzi-Panizzi Peugeot 206 WRC + 00’23″5
3. Auriol-Giraudet Peugeot 206 WRC + 00’49″9
4. Solberg-Mills Subaru Impreza WRC + 02’38″4
5. Delecour-Grataloup Ford Focus RS WRC + 03’22″6
6. Martin-Park Subaru Impreza WRC + 03’40″4

Az N csoport végeredménye a második nap után:
1. Trelles-Del Buono Mitsubishi Lancer 3h04’32″4 82.8 km/h
2. Sanchez-Scelo Mitsubishi Lancer + 01’22″6
3. Griazine-Eremeev Mitsubishi Lancer + 04’50″1

A Super 1600-as mezőny eredménye a második nap után:

1. Loeb-Elena Citroen Saxo Kit Car 3h00’20″2 84.7 km/h
2. Dallavilla-Bernacchini Fiat Punto + 00’18″0
3. Robert-Billoux Peugeot 206 Maxi + 02’43″8

Ha valaki nem tudná Sebastien Loeb az aki az előző San Remo-i futamon, először versenyezve a Citroen Xsara WRC-vel az abszolút második helyen ért célba. Valószínűleg, idén megnyeri a Super 1600-as bajnokságot, mert eddig amelyik versenyen elindult, azon győzött és igen tetemes előnye a pontversenyben. Jelenleg is vezet a versenyben, de nem elégedett: “Háromszor olyan keményen hajtok, mint a San Remo-i futamon, de Dalavilla még így is gyorsabb, valami baj van az autóval.”

12. gyorsasági: LOPIGNA-SAROLLA: 30110m

Puras (Citroen) hat-négyre módosította a szakaszgyőzelmek állást a nap végére azzal, hogy az utolsó kettőt ő nyerte meg Panizzi (Peugeot) előtt. Ezúttal a 19 perc 23,4 másodperces ideje 6,6-el volt jobb, mint vetélytársa eredménye. A francia Auriol-Giraudet kettős, megint csak a harmadik helyre volt jó a Peugeottal. Habár ilyen ellenfelek esetén ez kiváló eredmény. Megint két Subarus érkezett a negyedik és ötödik helyre ám ezúttal megfordult a sorrend Burns 16,9-et, Solberg 22,4-et kapott Jesus Purastól.
Hiába hajtott végig egész nap egészen jó időket Farncois Delecour az utolsó gyorsaságin, több, mint egy perces hátrányt gyűjtött be, ami miatt vissza csúszott az összetettben az ötödik helyre.

11. gyorsasági: VERO-PT AZZANA (18280 m)

Ezúttal ismét Puras volt a gyorsabb, és ezúttal sem tudott a dobogóra kerülni olyan versenyző, aki nem PSA (Citroen –Peugeot) autóval versenyzett. Panizziék (peugeot) lettek a másodikak, 1,3 másodpercet kaptak a citroenes párostól. A márkatárs Didier Auriol érkezett ismét harmadikként, ki tudja már hanyadszor, ő is tizen beül volt, 5,3 másodpercet kapott. Ezután két Subarus pilóta fért még be a legjobb öt közé, a gyorsabb Petter Solberg 11,6-el, míg a lassabb Richard Burns 14,4 másodperccel maradt el az első időtől.

A brit Colin McRae Focusában tönkre ment a szervo , ami elengedhetetlen az ilyen gyors pályákon, ezért a Ford pilótáj a több, mint egy perccel lassabb volt, mint az élen állók és a hetedikről a kilencedik helyre csúszott vissza az összetettben.

10. gyorsasági: CARBUCCIA-UCCIANI (11020 m)

Panizzi teljesítette leggyorsabban a tizedik gyorsaságit, ezzel kiegyenlített Puras-szal szemben. Na nem időben, hanem úgy, hogy eddig mindketten négy-négy szakaszgyőzelmet arattak a futamon. De ez sem igazi győzelem, mível csak annak köszönheti, hogy ő rajtolt előbb, mert hajszálra azonos időt hozott Jesus Puras is a Citroen Xsara WRC-vel. Közös idejük 7 perc 17. 8 másodperc, ami egészen jó idő 11 kilométerre, szűk szerpentines útszakaszra vetítve. Mögöttük Auriol (Peugeot) autózta második, illetve harmadik időt, őneki 1,4 másodperccel tartott tovább a pálya teljesítése. Francois Delecour lett a negyedik a Ford Focus WRC-vel. Őt Freddy Loix (Mitsubishi) és Petter Solberg (Subaru) követte.

Mível elállt az eső a hátrébb autózok ismét esélytelennek mondták magukat.

Colin McRae: “A gumijaink sokkal jobbak esőben, jelenleg az az ideális állapot nekünk. Imádkozunk, hogy újra essen.”

Hasonló véleményen volt a csapattárs Delecour is:
“Ismét szükségünk lenne az időjárás segítségére. Szinte őrültként vezettem amikor esett az eső ez volt az egyetlen esélyünk az élen haladókkal szemben.”

Az abszolút versenye eredménye kilenc szakasz után:

1. Puras-Marti Citroen Xsara WRC 2h07’55″4 91.6 km/h
2. Panizzi-Panizzi Peugeot 206 WRC + 00’15″9
3. Auriol-Giraudet Peugeot 206 WRC + 00’33″8
4. Delecour-Grataloup Ford Focus RS WRC + 01’53″8
5. Solberg-Mills Subaru Impreza WRC + 01’58″3
6. Martin-Park Subaru Impreza WRC + 02’46″3

9. gyorsasági: LOPIGNA-SAROLLA (30110 m)

Negyedik szakaszgyőzelmét autózta a Jesus Puras-Marc Marti kettős a Citroen Xsara WRC-vel. 19 perc 33,8 másodperc alatt teljesítették a több mint 30 kilométeres távot. Mögöttük 7,2 másodperccel lemaradva a két Panizzi ért célba a Peugeot 206 WRC-vel. Csapattársaik Auriol és Giraudet lettek a harmadikak, nyolc másodperccel maradtak el az első helytől. Francois Delecour és Denis Grataloup lett a negyedik egy Ford Focus WRC-vel. A subarus Richard Burns az ötödik és csapattársa Petter Solberg a hatodik időt autózta.

8. gyorsasági: VERO-PT AZZANA (18280 m)

Változott az időjárás Korzikán. Elkezdett esni az eső a kijelölt szakaszok némelyikén. Ez kissé lelassította az élen haladókat és esélyt adott a hátrébb állóknak, ugyanis Puras és Panizzi olyan távolra húzott el, hogy van miből spórolniuk.
Ez már látszott a hetedik szakaszon is, de igazán a nyolcadikon jelentkezett, ekkor ugyanis Colin McRae (Ford) autózta az abszolút első időt. 10,3 másodperccel ment jobb időt, mint a mögötte célba érő Auriol (Peugeot). McRae továbbra is a hetedik helyen áll az összetett versenyben. A másik Ford Focus-szal induló versenyző, Francois Delecour érkezett harmadikként célba, 11,2 másodperces hátrányt gyűjtött be. Meglepetésre a negyedik idővel a Hyundai Accent WRC-t kormányzó Piero Liatti ért célba. Panizzi ötödik, míg Puras a nyolcadik helyen ért célba. Az összetett versenyben már csak 8,7 másodperc az előnye az élen álló citroenes versenyzőnek.

7. gyorsasági: CARBUCCIA-UCCIANI (11020 m)

A Peugeot csapat aszfaltspecialistái Gilles és Herve Panizzi autózták a legjobb időt a délutáni első gyorsaságin. Idejük 7 perc 14,3 másodperc volt, ami 2,1 másodperccel jobb eredmény, mint az őket üldöző Jesus Puras-Marc Marti (Citroen) kettősé. Mögöttük két Ford Focus WRC érkezett a célba. Harmadikként a Colin McRae-Nicky Grist kettős 25,7 másodperces hátránnyal, míg negyedikként a Delecour–Grataloup páros 26,7-es lemaradással lépte át a célvonalat.

Az összetett versenyben továbbra is Puras vezet 12,1 másodperccel megelőzve Panizzit. Utánuk Didier Auriol (+39 m.) és Marcus Gronholm (+1 p. 26 m.) következik.

Két aszfaltspecialista nyilatkozata a szervizponton:

Jesus Puras: “Az autó beállítása sokkal jobb, mint tegnap. Néhány helyen nedves volt az út, amúgy minden rendben.”

Didier Auriol: “Az autóm rendben van, de mégsem tudom tartani a lépést a Xsara-val. Ennél már nem tudok gyorsabban menni.”

6. gyorsasági: MARIE SICHE-PETRETO (36730 m)

A Citroennel versenyző Jesus Puras-Marc Marti kettős volt a leggyorsabb a Korzika Rali második napjának első szakaszán. 23 perc 38,2 másodperc alatt teljesítették a 36,7 kilométeres távot.
Második lett a hatszoros Korzika Rali győztes Didier Auriol (Peugeot), 2,9 másodperccel volt lassabb, mint a citroenes páros.
Mögöttük, az összetett versenyben második helyen álló Panizzi testvérpár ért célba, 3,7 másodperces hátránnyal az első autóhoz képest.
Különleges helyzet alakult ki a második helyen, Panizziék 14,2 másodperccel vannak elmaradva az összetettben Purasék mögött. Ám Didier Auriol összetettbeli ideje tized másodpercre megegyezik Gilles Panizziéval, ilyen helyzet eddig még nem igen alakult ki rali versenyen.
A Subaru csapat norvég versenyzője Petter Solberg lett a negyedik, míg a finn Marcus Grönholm (Peugeot) lett az ötödik a szakaszon.