A Frankfurti Autókiállításon mutatta be a Nissan a Micra utódjának szánt mm.e tanulmányautót. A Németországban bemutatott kisautó egy háromajtós koncepcióautó volt, míg a Tokiói Autószalonon hamarosan debütáló mm koncepció már öt ajtóval kerül porondra.

A Nissan mm külsejét nagyban meghatározza, hogy a 15 colos kerekeket az autó sarkaiba tolták, így rövid az első-hátsó túlnyúlás, és viszonylag nagy lehet a tengelytáv. Az mm 3,7 méteres hossza ugyan jóval elmarad a legújabb kisautók hosszától (Volkswagen Polo: 3,86; Ford Fiesta: 3,92), de a 2,43 méteres tengelytávból adódó tér a Nissan szerint négy felnőttnek elegendő.

Teljes titoktartás övezi az mm új fejlesztésű csupa könnyűfém négyhengeres motorját. Egyelőre semmit nem közöl a gyár a motor lökettérfogatáról vagy a teljesítményéről. Csak annyit árultak el, hogy nagyon környezetbarát az új erőforrás.

A Nissan mm E-E4WD összkerékhajtási rendszere a legérdekesebb. Amikor az elektronika azt érzékeli, hogy az első kerekek valamelyike megcsúszik, akkor az autó hátuljában lévő villanymotor meghajtja a hátsó kerekeket.