Az 1999. október 18-án nyilvánosságra hozott Nissan Megújulási Program (NRP – Nissan Revival Plan) ismét jelentős sikert szült. Ebben a félévben érte el a Nissan történetének legnagyobb első féléves nyereségét. A Renault-hoz tartozó japán gyár a szanálás felgyorsításával érte el a rekordnyereséget. Összehasonlítva az előző év hasonló időszakával 30 százalékkal nőtt az üzemi nyereség.

Jobban halad a japán gyár hatalmas adósságainak leépítése is a tervezettnél. Az autógyár nettó adósságait a 2002. március 31-ével záródó üzleti év befejezéséig 750 milliárd jenre (1730 milliárd forint) kívánják csökkenteni, ami 100 milliárd jennel volna alacsonyabb az előzetesen tervezettnél. Carlos Ghosn, a Nissan elnök-vezérigazgatója az igen biztató eredmények ellenére azt nyilatkozta a Financial Times-nak, hogy a Nissan a jövőben sem engedhet a szigorú költségcsökkentésből.

A Nissanban 1999-ben szerzett 36,8 százalékos tulajdonrészt a Renault, amit a francia gyár a jövőben magasabbra kíván emelni.