Kanyarban az F 400 Carving ívkülső kerekeinek dőlését akár 20 fokkal is csökkentheti az a rendszer, amely az autó fő újítása. A frissen fejlesztett, aszimmetrikus futófelületű gumikkal kiegészítve így harmadával nagyobb oldalirányú erőket lehet átvinni. 1,28 g (a földi nehézségi gyorsulás jele, értéke 9,81m/s²) gyorsulás érhető el kanyarban az F 400 Carvinggal, ami jelentősen meghaladja a komoly sportautóknál mérhető 1,1g-t. További előnye a tanulmányon debütáló futóműnek, hogy javítja a kanyarstabilitást és a kapcsolatot az úttal.

A futómű hangolását hidropneumatikus szerkezet végzi, amely a rugózást és s csillapítást a másodperc tört része alatt a körülményekhez igazítja. Elektronikus kormányzást vet be a DaimlerChrysler, amelyben nincsenek mechanikus alkatrészek. A kormánymozdulatokat érzékelők veszik át és továbbítják két mikroszámítógéphez. Ezek egy elektromos hajtású motor irányításával közvetítik a vezető parancsait.