A San Remo Rali abszolút végeredménye:

1. Panizzi – Panizzi, Peugeot 206 WRC 4h05’49″5 89.8 km/h
2. Loeb – Elena, Citroen Xsara WRC + 00’11″4
3. Auriol – Giraudet, Peugeot 206 WRC + 00’54″9
4. Sainz-Moya Ford Focus WRC + 01’11″9
5. Travaglia-Zanella Peugeot 206 WRC + 01’32″1
6. Delecour-Grataloup Ford Focus WRC + 02’28″6
7. Gronholm-Rautiainen Peugeot 206 WRC + 02’47″3
8. Solberg-Mills Subaru Impreza WRC
9. C.Mcrae-Grist Ford Focus WRC

A super 1600 végeredménye:

1. Dallavilla-Bernacchini Fiat Punto Kit Car 4h24’14″8 83.6 km/h
2. Duval-Fortin Ford Puma + 04’27″3
3. Colls-Gerard Peugeot 206 Maxi + 05’14″1

Az N csoprt végeredménye:

1. Fiorio-Brambilla Mitsubishi Lancer 4h28’20″3 82.3 km/h
2. Pozzo-Stillo Mitsubishi Lancer + 05’08″7
3. De Dominicis-Alex Mari Mitsubishi Lancer + 07’18″7

A világbajnoki pontverseny állás a San Remo Rali után:

Egyéni:

1. Tommi Mäkinen és Colin McRae: 40 pont
3. Carlos Sainz: 33
4. Richard Burns: 31
5. Harri Rovanpera: 27
6. Marcus Grönhom és Gilles Panizzi 16
8. Francois Delecour és Didier Auriol: 15
10. Petter Solberg: és Freddy Loix: 9
12. Armin Schwarz: 7

Csapatok:

1. Ford: 83 pont
1. Mitsubishi: 67
3. Peugeot: 60
4. Subaru: 48
5. Skoda: 15
6. Hyundai: 10

A nyert szakaszok megoszlása:

Gilles Panizzi Peugeot 206: 4
Jesus Puras Citroën Xsara: 4
Sébastien Loeb Citroën Xsara: 4
Philippe Bugalski Citroën Xsara: 3
Didier Auriol Peugeot 206: 2
Petter SOLBERG Subaru Impreza: 1
Carlos SAINZ Ford Focus: 1
François Delecour Ford Focus: 1

20. gyorsasági: COLLE DOGGIA (15190 m)

Csak úgy mint az előző szakaszt, az utolsót is másodszorra teljesítette a mezőny, amelyen délelőtt már autóztak egyszer.
Francois Delecour (Ford) is feliratkozott azok közé a pilóták közé, akik szakaszt tudtak nyerni. Tíz perc 13 másodperc alatt hajtott végig a szakaszon. Ez kilenc másodperccel rosszabb idő, mint a csapattárs Sainz reggeli ideje volt. Colin McRae a másik Ford Focus WRC-vel a San Remo Ralin elért legjobbját autózta ezen a gyorsaságin, második lett. Jean Joseph Boyere lett a harmadik a külsős Peugeot 206 WRC-vel. Nem tartom elképzelhetetlennek, hogy jövőre már egy gyári csapat autóját vezetheti aszfalton.
Panizziék nagyon vigyáztak az utolsó szakaszon a Peugeotra és csak kilencedikként futottak be. Mivel Loeb a nyolcadik helyen csak 1,1 másodperccel volt gyorsabb, így megnyerték az Olasz futamot.
A Loeb-Elena (Citroen) kettős lett a versenyen a második. Bár a Citroen nyerni jött ide, azért ők biztos elégedettek, első A8-as világbajnoki versenyükön a második helyen végezni, nem is akármilyen mezőnyben, kiváló eredmény.
A harmadik helyre Auriol behozta a Peugeot másik autóját.
Carlos Sainz és Louis Moya lett a negyedik a Ford Focus WRC-vel, míg a nem gyári autóval versenyző Travaglia-
Zanella páros lett az ötödik.

19. gyorsasági: S.ROMOLO (28640 m)

A ma reggeli első gyorsasági helyszínére tért vissza a mezőny az ebéd és a nagy szerviz után.
Ekorra már eldőlt, hogy az első két helyen nem történhet változás, ha csak a technika közben nem szól, ez meglátszott az időkön is, a pilóták lassabban hajtottak. Több mint egy perccel ment lassabban végig a szakaszon az első Loeb, mint reggel. Ezúttal 20 perc 20,6 másodperc alatt teljesítette a távot. Ezúttal Sainz (Ford) lett a második 0,5 másodperccel volt lassabb a spanyol versenyző a Citroenesnél.
A Gronholm-Rautiainen kettős teljesítette harmadik leggyorsabbként a szakaszt, 6,8 másodpercet kapott a világbajnok. Travaglia (Peugeot, nem gyári) lett a negyedik, míg Auriol (Peugeot) az ötödik.

Igazi csillaghullás volt az utolsó előtti gyorsaságin. A négyszeres világbajnok Tommi Makinen Lancer WRC-jének kiesett az egyik kereke, ezért kiállt a versenyből. Falnak ütközött a Subaruval versenyző Martin-Park kettős, a versenyt így ők is feladni kényszerültek.
Az N csoport egyik nagyágyúja aki mellesleg az élen állt, a Trelles-Del Buono kettős Lancere lesodródott az útról, és az összetört autóval nem tudták folytatni a versenyt.

Az abszolút verseny állása a harmadik napon 18 szakasz után:

1. Panizzi – Panizzi, Peugeot 206 WRC 3h34’40″1 90.6 km/h
2. Loeb – Elena, Citroen Xsara WRC + 00’33″5
3. Auriol – Giraudet, Peugeot 206 WRC + 00’56″7
4. Sainz-Moya Ford Focus WRC + 01’39″7
5. Travaglia-Zanella Peugeot 206 WRC + 01’45″2
6. Delecour-Grataloup Ford Focus WRC + 02’26″8

18. gyorsasági: COLLE DOGGIA (15190 m)

Carlos Sainz volt a második pilóta Petter Solberg után, aki a mostani San Remo Ralin szakaszgyőzelmet aratott azok közül, akik nem Peuget-val vagy Citroennel indultak. Sainz három tizeddel előzte meg Panizziékat, és az első hely számára azt jelentette, hogy újra negyedik helyen állt az összetettben.
A Subaru Impreza WRC-vel indoló Martin-Park kettős szerezte meg a harmadik helyet a 18. szakaszon. Ők is mindössze egy másodperccel voltak lassabbak a Sainz-Moya spanyol kettősnél.
Mivel Loeb és Elena 6,7 másodperccel lassabban hajtottak végig a pályán, mint Panizziék, így szinte semmi nem maradt az előző szakaszon lefaragott időből.

17. gyorsasági: S.ROMOLO (28640 m)

Sébastien Loeb (Citroen) autózott a leggyorsabban az utolsó nap első gyorsaságiján. 19 perc 4,7 másodperc alatt teljesítette a kiírt szakaszt. Mivel Gilles Panizzi (Peugeot), aki az összetettben vezet, 7,7 másodperccel lassabban csak a negyedik helyen ért célba, így Loeb kissé közelebb került az első helyhez. Már csak 26,7 másodperc Panizziék előnye.
A Travaglia-Zanella kettős autózta a második időt, 1,5 másodpercet kapott az első autótól a Peugeot 206 WRC-vel versenyző páros, ezzel az összetetben megelőzték Sainzot. Didier Auriol volt a harmadik leggyorsabb a 28 kilométer hosszú szakaszon, 5,6 másodpercet kapott Loebtől.

Egy perc 3,5 másodperc hátrányt gyűjtött be a Peugeot-val versenyző világbajnok Marcus Grönholm a szakaszon a kormányszervó hibája miatt. Összetettben visszacsúszott a negyedikről a hatodik helyre.