Az abszolút verseny állása a második nap végén:

1. Panizzi – Panizzi, Peugeot 206 WRC 3h05’22″8 90.8 km/h
2. Loeb – Elena, Citroen Xsara WRC + 00’34″5
3. Auriol – Giraudet, Peugeot 206 WRC + 00’41″8
4. Grönholm – Rautiainen Peugeot 206 WRC + 01’10″5
5. Sainz-Moya Ford Focus WRC 2h31’41″5 + 01’36″4
6. Travaglia-Zanella Peugeot 206 WRC + 01’40″8

A Super 1600 eredménye a második nap után:

1. Dallavilla-Bernacchini Fiat Punto Kit Car 3h18’55″8 84.6 km/h
2. Robert-Billoux Peugeot 206 Maxi + 00’17″7
3. Basso Guglielmini Fiat Punto Kit Car + 03’13″2

Az N csoport eredménye a második nap után:

1. Fiorio-Brambilla Mitsubishi Lancer 3h22’15″8 83.2 km/h
2. Trelles-Del Buono Mitsubishi Lancer + 00’23″2
3. Pozzo-Stillo Mitsubishi Lancer 3h24’52″6 + 02’36″8

16. gyorsasági: PERINALDO (12160 m)

Ugyanazok a nevek váltogatják egymást az első hat között, csak nagyon kicsik a különbségek a pilótá között.
Gilles Panizzi és Hervé Panizzi volt a leggyorsabb a San Remo rali második versenynapjának utolsó gyorsaságiján, tovább növelve előnyüket az első helyen. A második időt autózta a másik Peugeot-os a Didier Auriol-Denis Giraudet kettős, akik szeretnék utolérni az összetettben előttük álló Loebet, de azért nem kockáztatnak.

“Megyünk amilyen gyorsan csak tudunk, de nem változtatok a taktikámon, a saját tempómat akarom autózni.”-mondta Auriol

A Citroennel versenyző Loeb-Elena páros bejött aharmadik helyen, ez sajnos újabb hátrányt jelent nekik az összetettben Panizziékkal szemben.
Grönholm (peugeot) lett a negyedik, Sainz (Ford) az ötödik leggyorsabb volt

Alister McRae fékhiba miatt kénytelen volt feladni a versenyt az utolsó szakaszon.

15. gyorsági: MOLINI (25290 m)

Sébastien Loeb autózott a leggyorsabban az utolsó előtti szakaszon a Citroen Xsara T4-el, 16 perc 43,7 másodperc alatt teljesítette a több mint 25 kilométeres távot. Marcus Grönholm lett a második, ám elég sokat kapott figyelembe véve az eddigi szakaszokat, 7,7 másodperccel maradt el az első autótól.
A harmadik helyen is egy Peugeot futott célba, nevezetesen Didier Auriollal a kormánynál.
Panizziék ötödik időt autóztak,elöttük Petter Solberg (Subaru) futott be a célba.
Tommi Makinen (Mitsubishi) a nyolcadik időt autózta és időközben feljött a tizenegyedik helyre. Mintegy 16 másodperccel autózik előtte Colin McRae (Ford) az abszolút 10. helyen.

Makinen az újságíróknak elmondta gyenge szereplésének lehetséges okát:
“Némi problémánk van a hátsó differenciálművel, ám a nagyobb gond az elöl van, túl sokat “táncol” az autó eleje, nincs megfelelő tapadásunk az első kerekeken, remélem sikerül a szervizben a futóművet áthangolni.”

14. gyorsasági: PASSO TEGLIA (14320 m)

A 20 perces nagyszerviz után visszatért a mezőny a reggeli első gyorsasági helyszínére, hogy újra teljesítse azt. Dider Auriol hatalmas tempót diktált csak úgy, mint az őt követő két pilóta, az első három autó fél másodpercen belül autózott. Második lett az eddig világbajnoki szinten ismeretlen Travaglia-Zanella kettős, akik folyamatosan jó teljesítményt nyújtottak a verseny folyamán, a Peugeot 206 WRC-vel. Mindössze 0,2 másodperccel maradtak el az első helytől. Panizziék is igen gyorsak voltak, de a 0,4 másodperces hátrány a harmadik helyet jelentette nekik.

Az abszolút verseny állása a második napon 13 szakasz után:

1. Panizzi – Panizzi, Peugeot 206 WRC 2h30’24″2 91.2 km/h
2. Loeb – Elena, Citroen Xsara WRC + 00’39″7
3. Auriol – Giraudet, Peugeot 206 WRC + 00’42″4
4. Grönholm – Rautiainen Peugeot 206 WRC + 01’06″9
5. Sainz-Moya Ford Focus WRC 2h31’41″5 + 01’17″3
6. Travaglia-Zanella Peugeot 206 WRC 2h31’54″4 + 01’30″2

13. gyorsasági: NAVA (19030 m)

Tovább növelték előnyüket Loebékkal szemben Panizziék, ugyanis ők voltak a leggyorsabbak a 13. gyorsaságin is. Ezen a szakaszon már az előző napon is hajtott a mezőny, akkor Bugalski volt a leggyorsabb, ám Gilles Panizzi még az ő idejét is túlszárnyalta 2,5 másodperccel.
Marcus Grönholm és Timo Rautiainen voltak a másodikak, ám az összetettben még így is több mint húsz másodpercre vannak a harmadik helyen álló Aurioltól. Sébastien Loeb a harmadik időt autózta a Citroen Xsara WRC-vel a harmadik időt, ami azt jelent, hogy ismét távolodott Panizzitől, már 39,7 másodperc a lemaradása.

12. gyorsasági: SAN BERNARDO (19440 m)

Petter Solberg és Philip Mills a Subaru versenyzői voltak a leggyorsabbak a szakaszon. 11 perc 35,8 másodperc alatt hajtottak át a gyorsaságin. Mögöttük két Peugeot-os versenyző következett Grönholm 0,1, míg Panizzi 1 másodperces hátránnyal. Loeb ismét feljött a Xsara WRC-vel a második helyre. Solbergnek a legjobb idő az összetettben is előrelépést jelentett, feljött a hetedik helyre.

“Nagyon boldog vagyok a ma történtekkel. Egészen jó időket mentünk, kissé visszafogottan kezdtük a reggelt, és amikor megtudtuk, hogy a két Citroen kiesett tudtam, hogy jól döntöttünk. A gumik nagyon jók, egy kis problémánk van a kormányszervóval, néha akad, nem hiszem hogy nagy lenne a gond.”-mondta a norvég Petter Solberg a szakasz után.

11. gyorsasági: PERINALDO (12160 m)

Bár az előző gyorsasági úgy tűnt, hogy Bugalski autójának sérülése nem komoly, ám mégis ki kellett állnia a San Remo Rali 11. gyorsaságiján. Hiába fogadkozott a Citroen csapat, hogy a spanyolországi fiaskó után majd most bizonyítanak aszfalton, sajnos már csak egyetlen autójuk van versenyben. Ám az is visszacsúszott az összetett harmadik helyére, ugyanis Bugalski kiesése után, a harmadik helyen álló Didier Auriol (Peugeot) volt a leggyorsabb, a nap harmadik szakaszán. Gilles Panizzi és Hervé Panizzi továbbra is remekül autózott, kissé taktikusan, látva a legnagyobb ellenfelek hullását nem 100 százalékon autózva lettek a másodikak. A Subarus Petter Solberg és Philip Mills érkeztek harmadikként a célba. Az összetettben Panizziék állnak az élen, mögöttük Auriol 35,2 másodperccel és Loeb 36,1 másodperccel.

Colin McRae defektet kapott a szakaszon, ezért elég sok időt bent hagyott a pályán, erről ő így nyilatkozott. “Eltaláltam egy követ, ami defektet okozott, ám a speciálisan ilyen esetekre készített új leeresztés-gátló rendszer nem működött, így lassan haladtunk. Az autó nem rossz de mégsem megyünk túl jól. Ez nem a mi versenyünk, de ezt a futam előtt is tudtuk.”

10. gyorsasági: MOLINI (25290 m)

A második gyorsaságin furcsa fintorát mutatta az élet a Citroen csapatnál. Az összetettben vezető spanyol Jesus Puras lecsúszott az útról és összetörte a Xsara WRC-t. Kiszakadt az autó futóműve így kénytelen volt feladni a versenyt. Philippe Bugalski-Jean és Paul Chiaroni a másik Citroenben szintén letért kissé az útról, ám ők megúszták annyival, hogy az autó elejét törték össze és 34,1 másodpercet kaptak az első autótól, így dobógós harmadik helyről visszacsúsztak a negyedik pozícióba, ami két hely visszaesést jelent, ha hozzávesszük hogy Puras is előttük volt. Nem más lett azonban az első, mint a Citroen csapat harmadik párosa, a Sébastien Loeb-Daniel Elena kettős, akik így az ötödik helyről a másodikra jöttek fel az összetettben. Panizziék (Peugeot) autózták a második időt, de még így is 32,1 másodperc az előnyük Loebel szemben.
A nem PSA (Peugeot és Citroen) autóval autózó pilóták közül, a Francois Delecour-Daniel Grataloup páros volt az első aki egy szakaszon dobógós időt tudott autózni, 6,4 másodpercet kaptak az első autótól.
Mögöttük Petter Solberg (Subaru +8,1m.) és Didier Auriol (Peugeot +8,5) következett.

9. gyorsasági: PASSO TEGLIA (14320 m)

Jesus Puras és Marc Marti a Citroen csapat egyik párosa volt a leggyorsabb a második nap első szakaszán 10 perc 25,6 másodperc alatt “futottak” végig a távon. Mivel az összetettben is ők vezetnek, így ott is növelték előnyüket Panizziékkal szemben, akik nem csak összetettben de itt is a másodikak voltak. A Peugeot-val induló testvérpár 1,2 másodpercet kapott.
Harmadiknak futott be a tavalyi világbajnok páros Marcus Grönholm-Timo Rautiainen a Peugeot 206 WRC-vel.
Nem kezdődött túl jól a Subaru csapatnak a második nap, csak úgy mint tegnap a mai első szakaszon is kiesett egy párosuk. Ezúttal a Toshihiro Arai-Glen Mac Neal páros búcsúzott, autójuk kerekével egy sziklának hajtottak és nem tudták fojtatni a versenyt.
Sok gyári pilótát megelőzve az abszolút negyedik helyre hozták be Peuget 206 WRC-jüket a Travaglia-Zanella kettős.