A BMW által több mint két évtizede fejlesztett hidrogénhajtás a 2003-ban debütáló RR-ben is megtalálható lesz. Ennek az az oka, hogy a következő Rolls-Royce a legnagyobb fogyasztású autók egyikének ígérkezik. A motor a már működő 750hL prototípusokban használt lesz. Elterjedésének gátja lehet, hogy hidrogén töltőállomásokból egész Németországban kettő található. Amennyiben a hidrogént cseppfolyós alakban kell szállítani, terebélyes tankra lesz szükség. Ennek elhelyezését megkönnyíti, hogy a Rolls-Royce luxuslimuzin több mint ötméteres lesz.

A Rolls természetesen Rolls marad a BMW égisze alatt kifejlesztve is, tehát az autóépítés legmagasabb színvonalát kívánja majd megtestesíteni. Előkelő lesz, műszakilag elsőrangú és kifogástaslan minőséget nyújt majd. A hűtő szinte merőleges, derékig ér az orr, a tető felett szinte át se látni – az új Rolls méreteivel is egyértelművé teszi helyét az autók világában. Két változatban készül majd a luxusautó. Rövid tengelytávval 5,6 méter körül lesz a teljes hossz, hosszított kivitelben eléri a 6 métert. A hátsó ajtók az elsőkkel szembe nyílnak. Angolul “suicide door”-nak (öngyilkos ajtó) nevezik ezt a megoldást. Az elnevezés abból az időből származik, amikor az ajtók egyetlen kattanással csukódtak, nem pedig kettővel. Ha menet közben kinyílt a hátsó zsanérral szerelt ajtó, a menetszél feltépte, nem pedig visszanyomta azt, így kieshetett a bent ülő, mivel akkoriban még nem volt biztonsági öv az autóban. A zárak a évtizedek óta olyan megoldással készülnek, hogy ez ne fordulhasson elő.

A Rolls-Royce fejlesztésénél a BMW nagy hangsúlyt fektet arra, hogy az autó ne emlékeztessen a BMW-kre valamint igyekeznek eldugni a használaton kívüli multimédia eszközöket. Ennek érdekében a monitor elforgatható, ha éppen nem működtetik. Elforgatva egy elegáns analóg órát mutat a hátlap.

Az alumínium karosszériás Rolls műszerfalán az elengedhetetlenül szükségesre redukálják a tekerőket és gombokat. A hatfokozatú automata választókarja csak P, R vagy D állást mutat. 2,4 tonnára becsülik a luxuslimuzin önsúlyát, mozgatását egy hagyományosan 6,8 literes hengerűrtartalmú, de nem V8-as, hanem V12-es motorra bízta a BMW. Várhatóan 500 lóerőt és 700 Nm-t ad le az erőgép.