A szilárd hátsó üvegkupolához kapcsolódó puha első vászontető gombnyomásra a csomagtartóba süllyed. Kialakításának köszönhetően a Transformer (átalakító) nevű koncepcióautó csomagtere a Karmann szerint jóval tágasabb az ismert ponyvatetős kabrióknál. “A Dual-Top tető négy nagy előnnyel bír az eddigi megoldásokhoz képest: megkönnyíti a formatervezők dolgát a farrész kialakításakor, javítja a kabrióknál zárt tetővel gyakran kifogásolható átláthatóságot hátra, tágasabb teret enged vállmagasságban a hátsó utasoknak továbbá növeli a csomagtartó térfogatát.”-mondta Winfried Bunsmann, a Karmann tanulmányautó részlegének vezetője. Nyolc hónap alatt fejlesztette ki az osnabrücki székhelyű kisszériás autógyártó és kabrióspecialista a Transformert. A futómű magassága 65 milliméteren állítható.
Karmann kabriótanulmány
Fennállásának 100-ik évfordulóját egy nyitott tanulmányautó bemutatásával ünnepli a német Karmann. A koncepcióautó érdekessége a Dual-Top névre keresztelt tetőrendszer, amely ponyvatetőből és egy üvegkupolából áll.
Vezess.hu
2001.08.26. vasárnap 08:00
Kommentek