A Maybach autók a luxus netovábbja jelentették 1921 és 1940 között. A hosszított Maybach minden elképzelhető luxust kínál majd közel 771 000 márkás (átszámolva kereken 100 millió forint) alapárért. 90 fokban nyílnak a hátsó autók, mozgatásukat gombnyomásra automatika végzi a beszállást megkönnyítendő. A hátsó ülésekből lábtartós pihenőszéket lehet kialakítani állítható hosszúságú lábtámasszal. Hátul két színes képernyő szórakoztatja az utasokat. Szintén a hosszított kivitel felszerelése az áttetsző tető, amelyet kívánság szerint tejüveg színűre vagy átlátszóra lehet változtatni. A DaimlerChrysler várakozása szerint a megrendelők egyharmada választja majd a Németországban 113 000 márkával drágább hosszú Maybachot. A hosszított luxusautó vásárlóinak nagy része Ázsiából érkezik majd, de a luxusszállók is fontos megrendeléseket adhatnak le. A tárolórekeszeket klímaberendezés hűti majd, az első ülések háttámláiba képernyőt építenek be, ami eltérés a négy évvel korábbi tanulmánytól. Ebben az autóban még a tetőből hajlottak ki a monitorok.

Motorként egy duplaturbós 5,6 literes, V12-es motor szolgál. Teljesítménye 470 lóerő lesz. A Maybachban 900 Nm-es nyomatékot a váltó nyakába akasztó motor kisebb teljesítménnyel az S-osztályban is kapható lesz. Hatfokozatú automata váltóval szerelve a hátsó kerekeket hajtja a Maybach erőműve. Külön váltóprogramot használhatnak azok, akik saját maguk vezetik a csúcsmodellt és azok, akiket sofőr repít.

Évente 1500 Maybach limuzin eladásával számol a Mercedes-Benz az autópiac legfelső szegmensében. Világszerte 25 Maybach központban különlegesen képzett értékesítőktől lehet majd megrendelni a luxuslimuzint. Még nem tudni, hány éves garancia jár a 10-12 évig gyártásban maradó autóhoz.

A Maybach ezüst emblémájában két M található. Korábban ez a Maybach Motorenbau rövidítése volt, a jövőben a Maybach Manufaktur szavak kezdőbetűit takarja. Wilhelm Maybach (1846-1929), az autógyár névadója, a Daimler-Benz főkonstruktőre, Gottlieb Daimler társa és jó barátja volt. Könnyűfém motorblokkjával, két vezérműtengelyes (DOHC) motorjával és méhsejtmintás hűtőradiátorával a második világháború előtti Maybach luxusautók élen jártak a műszaki fejlődésben. 1907-ben Maybach Zeppelin gróf felkérésére a léghajók motorjának fejlesztésébe fogott és távozott a Daimler-Benztől. 1921-ben Wilhelm Maybach fia, Karl Maybach megkezdte luxusautók építését. A zászlóshajó a Maybach Zeppelin DS 8 volt 12 hengeres motorral. A Maybach csúcsmodellje volt