Várhatóan egy viszonylag könnyebb terepjáró padlólemezre épül majd a négy oldalajtós, emelt kombi karosszériás jármű. Egy évvel később kerülhetne piacra, 2004-2005 felé a kétajtós Fiat aszfaltterepjáró. Partnerként a Suzuki és a Subaru is szolgálhat. Mindkét márka a General Motors égisze alá tartozik. A Suzukitól a Vitara utódjának technikáját vehetné át a Lancia, a Subaru pedig az összkerékhajtás szakértőjeként kerül a képbe. Subaru együttműködés esetén boxermotort kapna a többi változat is, ami drága ugyan, de a méretgazdaságosságnál fogva nagy gyártott mennyiségben csökkenne a különbség. Valószínűleg az Opellel közösen fejleszti ki könnyű terepre való autóját a Fiat, mivel az Opel a Renault Scénic RX4 sikerét látva összkerékhajtásos Zafira piacra dobását tervezi. A Lancia sportos haszonjármű az Isuzo Rodeóra épülő Opel Frontera utódjának technikáját is átveheti.