A stuttgarti sportautógyártó új modellek bevezetésével szeretné tovább növelni eladásait. A modellpalettát az új terepjáró a Cayenne teszi teljessé 2002-től és még egy típus kifejlesztéséről van szó. Erről az autóról még keveset tudni, ami biztos, hogy a Boxsternél kisebb autót nem fognak gyártani. A találgatások szerint az új típus a 928 utóda, egy nagy sportkupé lesz.

A Porsche vezetője kilátásba helyezte az autógyártó esetleges visszatérését a Forma 1-be. “Tartalékainkat jelenleg az új modellekre összpontosítjuk, de előbb vagy utóbb részt kell vennünk és részt is szeretnénk venni újra a motorsportban.” – mondta Wiedeking. Az autósport egyik királykategóriájában szép sikereket tudhat magáénak a Porsche. Háromszor lett világbajnok a Forma-1-ben Porsche motoros autóval versenyző pilóta: 1984-ben Niki Lauda, 1985-ban és 1986-ban Alain Prost.

Akkor a McLaren Tag Turbo név alatt indult a Porsche. A mai, jellemzően V10-es elrendezésű szívómotorokkal szemben akkor V6-os turbófeltöltős motorokkal versenyeztek. Az MP 4/2-es jelzésű motort KKK (Kühnle-Kopp-Kausch) márkájú turbófeltöltő segítségével érték el a győzelmeket.

1997-ben, amikor felmerült, hogy a Mercedes után újabb német autógyárak, a BMW, az Audi és a Porsche is visszatérne a Forma-1-be, Bernie Ecclestone, az akkori FOCA elnöke azt nyilatkozta, hogy a csapatok azonnali indulási engedélyt kaphatnak, amennyiben komoly szándékkal jelentkeznek a szövetségnél.