Két év munka és valószínűleg rengeteg pénz van abban a Nissan Navara-R pickupban, amelyet a napokban mutatott be alkotója, a brit SB Motorsport műhely.

Ezer lóerős platós kisteher, gyors fuvarokhoz 1
Ezer lóerős platós kisteher, gyors fuvarokhoz 2

Ezer lóerős platós kisteher, gyors fuvarokhoz

Ezer lóerős platós kisteher, gyors fuvarokhoz

Ezer lóerős platós kisteher, gyors fuvarokhoz 10
Ezer lóerős platós kisteher, gyors fuvarokhoz 11
Ezer lóerős platós kisteher, gyors fuvarokhoz 12
Ezer lóerős platós kisteher, gyors fuvarokhoz 13
Ezer lóerős platós kisteher, gyors fuvarokhoz 14
Ezer lóerős platós kisteher, gyors fuvarokhoz 15
Ezer lóerős platós kisteher, gyors fuvarokhoz 16
Fotó megosztása:

Az autót a Nissan GT-R hajtásláncával szerelték fel, beleértve a V6-os turbómotort és az összkerékhajtást. Szintén a szupersportkocsiból származnak a futómű segédvázkereteit, amelyeket egyedi rugótornyokat alkalmazva építettek be a pickupba.

Maga a futómű KW elemekből épül fel, de saját konfiguráció, jelentős nyomtáv-növeléssel és hidraulikus magasságállítással. A 20 colos keréktárcsákat a BBS, az elöl hat-, hátul négydugattyús nyergekkel operáló fékrendszert az Alcon szállította.

Ezer lóerős platós kisteher, gyors fuvarokhoz 17

A kerékíveket kiszélesítették, újak az oldalsó szoknyák és a lökhárítók. Az utastérben elöl Sparco sportülések várják a vezetőt és utasát, a kormány és a műszeregység megint csak a GT-R öröksége.

A fő attrakció természetesen a blokk, amelyet a gyári 3,8 literről 4,1 literre fúrtak fel, csúcsteljesítménye állítólag eléri az 1000 lóerőt. A váltó duplakuplungos, mint a GT-R-ben, ám ezt az egységet egy új-zélandi specialista építette.

Ezer lóerős platós kisteher, gyors fuvarokhoz 18

A pokoli pickup Steve Baggsy Biagioni drift-versenyző számára készült, így nem eladó, és várhatóan társat sem kap.