A London Electric Vehicle Company a közelmúltban elkezdte az emblematikus londoni taxik modernizált, elektromos utódának kiszállítását. A cég azonban nem éri be ennyivel: elkészítette a jármű áruszállító kivitelét.

A hajtáslánc értelemszerűen megegyezik azzal, ami a taxikat hajtja: ez közel 130 kilométert képes megtenni egy feltöltéssel, majd a fedélzeti áramfejlesztőt beindítva további 470 kilométert tud még megtenni.

Furgon készült a londoni taxiból 1
Furgon készült a londoni taxiból 2

Furgon készült a londoni taxiból

Furgon készült a londoni taxiból 20
Furgon készült a londoni taxiból 21
Furgon készült a londoni taxiból 22
Furgon készült a londoni taxiból 23
Furgon készült a londoni taxiból 24
Furgon készült a londoni taxiból 25
Furgon készült a londoni taxiból 26
Furgon készült a londoni taxiból 27
Furgon készült a londoni taxiból 28
Furgon készült a londoni taxiból 29
Furgon készült a londoni taxiból 30
Furgon készült a londoni taxiból 31
Furgon készült a londoni taxiból 32
Furgon készült a londoni taxiból 33
Furgon készült a londoni taxiból 34
Furgon készült a londoni taxiból 35
Furgon készült a londoni taxiból 36
Fotó megosztása:

A kínai Geely érdekeltségi körébe tartozó gyártó szerint a furgon ideális megoldás lehet azoknak, aki napi 150-200 kilométert tesznek meg, különösen, ha közben a városhatárt is elhagyják (mondjuk, hogy a város szélén álló raktárban feltöltsék készleteiket): hosszabb távokon feltöltés üzemmódba kapcsolva takarékoskodhatnak az akku töltésével, majd a városban újra aktiválva az EV üzemmódot zaj- és emissziómentesen közlekedhetnek.

Részletes műszaki információkat nem közöltek az autóról, csak annyit, rakterében két Euro-raklap fér el.